فرماندار قرچک: اجرای برنامه های متنوع در تابستان جوانان را از آسیب دور می کند
تاریخ انتشار : خرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۵:۱۵ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان قرچک با تأکید بر لزوم غنی سازی اوقات فراغت گفت: اجرای برنامه های متنوع در تابستان جوانان را از آسیب های اجتماعی دور می کند.
 فرماندار قرچک: اجرای برنامه های متنوع در تابستان جوانان را از آسیب دور می کند

به گزارش ندای وارنا، مسعود مرسلپور روز دوشنبه ۲۲ خرداد ۹۶ در جلسه شورای آموزش و پرورش قرچک گفت: توجه به اوقات فراغت دانش اموزان ضمن این که نیازهای روحی و جسمی جوانان و دانش آموزان را به فعالیت های مختلف برطرف می کند ، در ادامه فرایند آموزش می تواند تکمیل کننده آموزش های سال تحصیلی باشد.

وی افزود: برای آن که بتوان در ایام تابستان برنامه های منسجمی را برای جوانان طراحی و اجرا کرد لازم است که از توان و ظرفیت خانواده ها و شناخت آنان نسبت به نیازهای جوانان استفاده کرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش قرچک گفت: پرهیز از موازی کاری، اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و آموزشی متناسب با نیاز جوانان و در نظر گرفتن استعداد، خلاقیت و توانمندی جوانان می تواند در هر چه پربارتر شدن اوقات فراغت جوانان نقش داشته باشد.
وی افزود: دانش آموزان و جوانان مهمترین سرمایه های اجتماعی جامعه هستند و با غنی سازی اوقات فراغت می توان آن ها را از گزند آسیب های اجتماعی مصون کرد.
فرماندار قرچک از مسئولان آموزش و پرورش خواست تا در ایام تابستان به توانمندسازی هر چه بیشتر دانش آموزان در ابعاد مختلف مذهبی، فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی اهتمام داشته باشند.

کد مطلب: 1600
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری