فرماندار قرچک تاکید کرد
تاریخ انتشار : مرداد ۱۴, ۱۳۹۷ ۹:۰۸ ب.ظ
 
اقدامات خوب قرچک در زمینه احصاء و احیاء واحدهای تولیدی نیمه فعال فرماندار شهرستان قرچک گفت: باتوجه به ارزیابی های صورت گرفته از سوی مراجع استانی، شهرستان قرچک در زمینه احصاء و احیاء واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال اقدامات خوبی را صورت داده است.
 فرماندار قرچک تاکید کرد

به گزارش ندای وارنا؛مسعود مرسلپور صبح امروز در دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان قرچک با اشاره به موضوعات اقتصادی و سیاسی حاکم در کشور اظهار کرد: بی‌شک مسیر توسعه اقتصادی کشور از مسیر حضور فعال بخش‌خصوصی چه در عمل و چه در عرصه تصمیم‌گیری می‌گذرد و توسعه اقتصاد باید با تمرکز بر این بخش های آغاز شود.
وی افزود: در همین راستا باتوجه به ارزیابی های صورت گرفته از سوی مراجع استانی، شهرستان قرچک در زمینه احصاء و احیاء واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال اقدامات خوبی را صورت داده است که با برنامه ریزی و نظارت مستمر بر فعالیت ها و تلاش شبانه روزی شاهد تحقق هرچه بیشتر اهداف و بیانات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد و اشتغال در کشور خواهیم بود.
مرسلپور تاکید کرد: باتوجه به لزوم تسریع در روند وضعیت پرونده های بخش کشاورزی معاونت عمرانی فرمانداری، شهرداری، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی نسبت به تشکیل کمیته تخصصی و فنی جهت احصاء مشکلات و مقررات قانونی مربوط به گلخانه های و دامپروری ها در حریم شهر اقدام نمایند و کمیته تخصصی موظف است ظرف مدت ۳ روز کاری راهکارهای پیشنهادی را به دبیرخانه ستاد ارسال نماید.
فرماندار قرچک تصریح کرد: باتوجه به چالش تأمین مواد اولیه تولیدکنندگان و اهمیت احیاء و ارتقاء توان تولید و رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی، شهرک صنعتی قرچک گزارشی از نیازمندی های مواد اولیه کارخانجات مستقر در شهرک صنعتی ارسال نماید.
رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان قرچک گفت: باتوجه به شروع عملیات واگذاری فاز ۲ شهرک صنعتی، مدیریت این شهرک نسبت به اعلام نیازمندی ها زیرساختی و مشکلات موجود اقدام و نقشه طراحی فازهای شهرک صنعتی اقدام کند.
وی تاکید کرد: باتوجه به مشکلات مطروحه از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت در خصوص بهداشت آب برخی کوره های آجر پزی، اداره آب و فاضلاب شهرستان با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان و اداره صنعت، معدن و تجارت نسبت به بازدید و رفع مشکل احتمالی اقدام و گزارش آن را به فرمانداری ارسال نمایند.
فرماندار قرچک خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی گزارشی از وضعیت پاسخ استعلام اسناد مالکیت شهرک صنعتی قرچک ارائه و شهرک صنعتی با هماهنگی معاونت عمرانی فرمانداری تا حصول نتیجه پیگیری و اقدام لازم معمول نمایند.
مرسلپور در ادامه این جلسه به اقدامات صورت گرفته در حوزه تنظیم بازار و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: می بایست در این شرایط حساس نسبت به کنترل و ثبات در بازار توجه بیشتری شود و زمینه فروش و عرضه محصولات به بازار برای تولید کنندگان فراهم گردد.
گفتنی است دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان قرچک با دستور جلسه ارائه گزارش شهرداری از وضعیت روند پروندهای بخش کشاورزی و صنعت، ارائه گزارش اقدامات زیربنایی و دیگر موارد مربوطه توسط مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و ارائه گزارش بخشودگی های مالیاتی به ریاست مسعود مرسلپور فرماندار و با حضور مصطفی زینت بخش معاون برنامه ریزی اداری مالی فرمانداری، و سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

منبع : قرچک آنلاین

انتهای پیان /س

کد مطلب: 2750
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری