فرماندار قرچک: رصد و پایش شعبه‌های رای اولویت کاری هیات اجرایی انتخابات است
تاریخ انتشار : آبان ۱, ۱۴۰۲ ۶:۴۲ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری قرچک رصد و پایش شعبه‌های اخذ رأی را اولویت کاری هیأت اجرایی انتخابات دانست و گفت: هیات اجرایی باید در زمینه‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری و زیرساختی مورد بررسی و ساماندهی قرار داده و با بررسی آسیب های دوره های گذشته انتخابات، در صدد رفع مشکلات بر آیند.
 فرماندار قرچک: رصد و پایش شعبه‌های رای اولویت کاری هیات اجرایی انتخابات است

به گزارش ندای وارنا؛ حسین فخاری روز دوشنبه در جلسه هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تحقق راهبرد چهارگانه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت مد نظر رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: آسیب شناسی دوره‌های گذشته انتخابات و بررسی نقاط ضعف و قوت آنها می‌تواند چراغ راهی برای برگزاری انتخابات اسفندماه باشد.

وی افزود: برگزاری انتخابات، مظهر اقتدار و مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با تلاش عوامل اجرایی و نظارت و مشارکت آحاد مردم به نقطه عطف عشق مردم به ایران تبدیل می شود.

این مسئول اضافه کرد: امسال جمهوری اسلامی ایران با رویداد مهم سیاسی انتخابات مجلس شورای اسلامی همراه است که طی آن، نمایندگان مجلس برای قانون‌گذاری از سوی مردم انتخاب می‌شوند تا آینده درخشان‌تری در انتظار ایران اسلامی باشد.

وی گفت: مردم ایران از نخستین روزهای پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی تا کنون با حضور پرشور خود در انتخابات متعدد ثابت کرده اند که همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و این با نیز قطعا با حضور تأثیرگذار خود عشق و ارادت خود را به نظام جمهوری اسلامی و آینده کشور به نمایش می گذارند.

فخاری تأکید کرد: برگزاری انتخابات در کشور، نماد مردم‌سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مشارکت مستقیم مردم در تعیین سرنوشت خویش است و قطعا این رویداد مهم سیاسی با مشارکت با شکوه و عظمتی در خور شأن و جایگاه ایران اسلامی برگزار می شود.

سرپرست فرمانداری قرچک از آراء مردم به عنوان امانتی الهی نزد دست اندرکاران برگزاری انتخابات یاد کرد و افزود: عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی باید در نهایت قانون‌مداری، دقت و امانتداری انتخابات را برگزار کرده و با تمام وجود از تک تک آرای مردم حفاظت کنند. .

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

کد مطلب: 14482
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری