فرماندار ورامین: اصناف در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی پیش قدم شوند
تاریخ انتشار : بهمن ۲۰, ۱۳۹۵ ۳:۱۰ ق.ظ
 
فرماندار ورامین گفت: رهبر معظم انقلاب برای درمان اقتصاد کشور، نسخه اقتصاد مقاومتی را تجویز کردند و اصناف و بازاریان برای اجرای سیاست های این مهم می باید پیش قدم باشند.
 فرماندار ورامین: اصناف در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی پیش قدم شوند

به گزارشندای وارنا محمدرضا یوسفی شامگاه دوشنبه ۱۸ بهمن ۹۵ در یادواره شهدای اصناف شهرستان ورامین که در حسینیه سیدالشهداء گلزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در طول دوران مبارزات انقلابی مردم ایران به رهبری امام راحل، بازاریان و اصناف دوشادوش مردم در پیشبرد اهداف والای انقلاب حرکت کردند و با کمک های مادی و معنوی خود، زمینه پیروزی انقلاب را فراهم کردند.

وی افزود: دین مبین اسلام از فقر دوری می جوید، فقر با آموزه های دینی ما منافات دارد، شیعه برای پیشبرد اهداف والای خود می باید در زمینه اقتصادی از قدرت لازم برخوردار باشد.
وی تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از ۳۸ سال با استراتژی استقلال مسیر را طی کرده و از تهدیدهایی نظیر جنگ تحمیلی به منظور توانمند شدن ظرفیت های داخلی و فرصت های پیشرفت استفاده کرده است.
یوسفی گفت: ایران اسلامی به واسطه تلاش های شهیدانی مانند تهرانی مقدم ها به تکنولوژی های نوین جهانی دست یافت و کشور را در زمینه مسائل دفاعی به یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه تبدیل کرد.
وی تأکید کرد: مسئولان نظام از سال ۱۳۶۰ به فکر تقویت نظام دفاعی ایران افتادند و امروز به اهداف از پیش طراحی شده آن دست یافته اند.
فرماندار ورامین تأکید کرد: این که ما در انقلاب اسلامی خویش شعار استقلال سر داده ایم، می باید برای این استقلال اقتصادی برنامه داشته باشیم و در این مسیر می باید از تجربه، توان و ظرفیت بازار و اصناف به درستی استفاده کنیم.
وی بیان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب بهترین نسخه اقتصادی که همان اقتصاد مقاومتی را برای اقتصاد بیمار تجویز کردند و با اجرایی شدن اهداف این سیاست می توان به اقتصادی پویا، شکوفا و مستقل دست یافت.
نماینده دولت در ورامین تأکید کرد: برای آن که بتوان به پیشرفت اقتصادی دست پیدا کنیم باید به اخلاق پایبند بوده و وحدت را در جامعه حفظ کرد.

راوی نیوز
کد مطلب: 808
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری