فرماندار ورامین: دهیاران در خط مقدم خدمت رسانی به روستائیان قرار دارند
تاریخ انتشار : خرداد ۳۰, ۱۳۹۶ ۷:۴۲ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان ورامین گفت: دهیاران در خط مقدم خدمت رسانی به روستائیان قرار دارند و باید با تلاش و مجاهدت، زمینه توسعه امکانات در مناطق روستائی را فراهم کنند.
 فرماندار ورامین: دهیاران در خط مقدم خدمت رسانی به روستائیان قرار دارند

به گزارش ندای وارنا به نقل از ایرنا، محمدرضا یوسفی روز سه شنبه در همایش توجیهی و آموزشی دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش های مرکزی و جواد آباد افزود: روستائیان به عنوان فعالان عرصه کشاورزی ، سهم بسزایی در توسعه اقتصاد جامعه دارند و کمک به توانمند سازی آنان، می تواند جامعه را در دستیابی به اهداف توسعه ای یاری رساند.

وی افزود: دهیاران به عنوان نماینده نهادهای دولتی در روستاها می باید در توسعه پایدار مناطق روستایی گام های موثری بردارند که این اقدام منجر به ایجاد فرصت های شغلی در منطقه خواهد شد.
یوسفی گفت: با وجود محدودیت های موجود در اعتبارات و با توجه به سیاست های دولت یازدهم ، مسئولان شهرستان ورامین به منظور افزایش سطح خدمت رسانی در مناطق مختلف روستایی ورامین، طرح های مختلفی را در این مناطق اجرا کرده اند که این نشان از اهتمام دولت در رفع مشکل روستائیان دارد.
وی تصریح کرد: روستاها ، کانون های تولید جامعه می باشند و باید با افزایش کارکردهای تولیدی و مشارکت دادن روستائیان در امر تولید ، زمینه ایجاد فرصت های شغلی پایدار را با کمک خود روستائیان فراهم کرد.
نماینده عالی دولت در ورامین افزود: همراهی و همکاری دهیاران و رؤسای شورای اسلامی که از بطن مردم بر مسند خدمت رسانی به مردم قرار گرفته اند می تواند مشکلات را شناسایی کرده و آن ها را برطرف کند.
وی با اشاره به حمله موشکی ایران به نیروهای تروریستی داعش گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با همدلی و اتحاد پاسخ دندان شکنی به کسانی که قصد ایجاد ناامنی در کشور را داشتند، داد.

کد مطلب: 1722
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری