فرماندار ورامین:
فرماندار ورامین: فضای مناسبت های مذهبی نباید به محل تبلیغات انتخاباتی تبدیل شود
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۸, ۱۳۹۶ ۱:۱۲ ق.ظ
 
  به گزارش ندای وارنا، محمدرضا یوسفی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه افراد وظیفه دارند تا زمینه هر چه باشکوه تر برگزار شدن آن را فراهم کنند. وی افزود: مهمترین […]
 فرماندار ورامین: فضای مناسبت های مذهبی نباید به محل تبلیغات انتخاباتی تبدیل شود

 

به گزارش ندای وارنا، محمدرضا یوسفی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه افراد وظیفه دارند تا زمینه هر چه باشکوه تر برگزار شدن آن را فراهم کنند.

وی افزود: مهمترین اصل در برگزاری انتخابات با شکوه ، عمل به قانون از سوی تمامی افراد از جمله نامزدهای انتخابات است .

یوسفی بیان کرد: کشور در آستانه آزمونی بزرگ در نمایش مردم سالاری دینی قرار دارد و هر کس به سهم خود باید برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن این رویداد سیاسی وارد میدان شده و در چارچوب قانون ، زمینه حضور آحاد مردم را فراهم کند.

وی با اشاره به این که تبلیغات نامزدهای انتخابات باید بر اساس اخلاق، موازین دینی و موارد قانونی انجام شود اظهار کرد: افراد در تبلیغات انتخاباتی فقط به بیان دیدگاه ها ، کارکردها و توانائی های خود پرداخته و از تخریب دیگران بپرهیزند.

فرماندار ورامین تصریح کرد: ممکن است افرادی بخواهند که در این ایام ، با حضور در مساجد و حسینیه ها از تریبون مناسبت های مذهبی ، جشن های شعبانیه و سایر مناسبت های دینی برای تبلیغات استفاده کنند که لازم است با حفظ هوشیاری، از تبدیل شدن این فضای معنوی به تبلیغات انتخاباتی پرهیز کرد.

رئیس حوزه انتخابیه ورامین تأکید کرد: مبلغان دینی و مداحان اهل بیت عصت و طهارت از تریبون مناسبت های مذهبی به منظور ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات استفاده کنند و این تریبون را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار ندهند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی روز ۲۹ اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.

منبع:ایرنا

کد مطلب: 1367
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری