فرماندار پاکدشت : این شهرستان پیشگام در تولید انواع محصولات صنعتی و کشاورزی است
تاریخ انتشار : دی ۱۱, ۱۴۰۲ ۷:۳۲ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: با برخورداری از هزاران واحد تولیدی صنعتی و واحدهای فعال کشاورزی درپاکدشت ، این شهرستان پیشگام در تولید انواع محصولات صنعتی و کشاورزی است و فرصت‌های شغلی پایداری برای افراد جویای کار ایجاد کرده به طوری که بسیاری از واحدها خواستار تامین نیروی کار هستند.
 فرماندار پاکدشت : این شهرستان پیشگام در تولید انواع محصولات صنعتی و کشاورزی است

به گزارش ندای وارنا؛ سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت روز دوشنبه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان، با اشاره به تاکید استاندار تهران در راستای اختصاص روزهای دوشنبه به امر رسیدگی به مشکلات جهادگران اقتصادی اظهار داشت: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت منظم و هفتگی در این شهرستان برگزار می شود.

جلسه کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پاکدشت به ریاست فاضل کارخانه فرماندار و با حضور ارجستانی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و روسای ادارات صنعت ،معدن و تجارت، کار، تعاون و رفاه اجتماعی ، نماینده بنیاد برکت و دیگر مسئولان برگزار شد.

فرماندار پاکدشت : این شهرستان پیشگام در تولید انواع محصولات صنعتی و کشاورزی است

فاضل کارخانه افزود: با توجه به نامگذاری های رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر در حوزه رونق تولید، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور صاحبان صنایع و اعضای ستاد در واحدهای صنعتی برگزار و پس از بررسی درخواستها و مشکلات تولیدکنندگان، مصوبات جلسه به دستگاههای مرتبط ابلاغ می شود.

وی خاطرنشان کرد: موانعی که در ستاد تسهیل شهرستان برطرف نشود، جهت رفع دغدغه تولیدکنندگان به کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ارجاع شده و تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

وی افزود: شهرستان پاکدشت با برخورداری از هزاران واحد تولیدی صنعتی و واحدهای فعال کشاورزی، پیشگام در تولید انواع محصولات صنعتی و کشاورزی است و فرصت‌های شغلی پایداری برای افراد جویای کار ایجاد کرده به طوری که بسیاری از واحدها خواستار تأمین نیروی کار هستند.

کارخانه تاکید کرد: مسئولان نباید تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را در پیچ و خم دست و پا گیر اداری معطل کنند بلکه با سرکشی به واحدها، از نزدیک و در محل، مسائل را پیگیری و در صدد رفع آن بر آیند.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است و پایتخت گل و گیاه کشور شناخته شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15166
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری