فرماندار پیشوا: ارتباط دانشگاه و صنعت موجب تربیت نیروی متخصص مورد نیاز تولید می‌شود
تاریخ انتشار : دی ۶, ۱۴۰۲ ۴:۳۶ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: ارتباط و تعامل موثر دانشگاه و صنعت، موجب تربیت نیروی متخصص مورد نیاز تولید و زمینه برای تحقق شعار سال مهیا می‌شود.
 فرماندار پیشوا: ارتباط دانشگاه و صنعت موجب تربیت نیروی متخصص مورد نیاز تولید می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛  ابراهیم تاجیک نوری روز چهارشنبه در آیین گشایش نمایشگاه تخصصی صدرا ( صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) که با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا برگزار شد، اظهار داشت: هدف اصلی برپایی این نمایشگاه، معرفی دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاهی، به حوزه صنعت بر اساس نیازهای از پیش اعلام شده صنایع است تا شاهد رشد و توسعه روز افزون بخش صنعت و تولید در کشور باشیم.

وی افزود: این ارتباط و همکاری در حوزه‌های مختلف از جمله تحقیق، توسعه، سرمایه‌گذاری و خدمات تخصصی بین دانشگاه و صنعت است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای ایجاد تحول و شکوفایی در حوزه تولید، نیازمند ارتباط موثر و تعامل دائمی میان دانشگاه و بخش صنعت هستیم که قطعا با برپایی نمایشگاه‌های تخصصی می‌توان به بخشی از این هدف دست یافت.

تاجیک نوری ادامه داد: با برپایی نمایشگاه‌های تخصصی صنعت و ارائه محصولات و خدمات از سوی شرکت‌های مختلف، فرصت تبادل تجربیات و شناخت فرصت‌های پایدار اشتغال و کسب و کار ایجاد می‌شود.

نمایشگاه صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور بیش از ۳۰ شرکت‌ فعال در صنعت، جامعه و دانشگاه در حوزه‌های کشاورزی، ازمایشگاهی، بازرگانی، صنعتی، فنی و خدماتی با مشارکت دانشجویان و دانش‌آموختگان جویای کار برپا شده است.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 15113
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری