فرماندار پیشوا: اهداف شعار سال در سایه حمایت از تولیدکنندگان محقق می‌شود
تاریخ انتشار : خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۵:۴۲ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: اهداف شعار سال اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب در سایه حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع مسیر توسعه فعالیت‌های تولیدی محقق می‌شود.
 فرماندار پیشوا: اهداف شعار سال در سایه حمایت از تولیدکنندگان محقق می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ ابراهیم تاجیک نوری روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در فرمانداری پیشوا برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از تولید کنندگان، وظیفه‌ای است که همه مسئولان باید بد در چارچوب قانون و به کار گیری از حداکثر توان و ظرفیت خود به آن عمل کنند؛ چرا که اهداف شعار سال در سایه حمایت از تولیدکنندگان محقق می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پایه ریزی اقتصاد کشور بر توسعه صادرات غیرنفتی، خاطرنشان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب در سال‌های متمادی بر پایه ریزی اقتصاد کشور براساس صادرات غیر نفتی تاکید داشته‌اند، تمام ادارات و دستگاه‌ها موظفند از ظرفیت‌های شهرستان استفاده کنند و تمام توان خود را به کار گیرند تا با تسهیل گری و رفع موانع و مشکلات موجود،افزایش تولید را در عرصه های کشاورزی،دامپروری و صنعتی شاهد باشیم.

این مسئول افزود: امروز کشور درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان قسم خورده نظام است و برای حضور با قوت در این عرصه مبارزه، باید از همه ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود و از افسران مقابله با تحریم دشمنان که تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در رأس آنان قرار دارند به درستی حمایت کرد.

تاجیک نوری ادامه داد: مسئولان برای آن که بتوانند مشکلات تولیدکنندگان را رفع کنند، لازم است تا به صورت میدانی در محل تولید حاضر شوند، مشکلات و موانع تنها با صدور بخشنامه و دستورالعمل رفع نمی‌ شود.

در این جلسه مشکل گازرسانی واحد ۱۰ هکتاری کشت و صنعت، آب‌رسانی به واحد تولید گوشت مرغ و مشکلات واحد تولیدی قارچ پیشوا به عنوان بزرگترین واحدهای تولیدی قارچ خاورمیانه مورد بررسی قرار گرفت.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 13601
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری