فرماندار پیشوا مشارکت گسترده بانک‌ها در حمایت از تولید را خواستار شد
تاریخ انتشار : دی ۳, ۱۴۰۲ ۲:۴۰ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی است، گفت: دستگاه‌های اجرایی مسئول و بانک‌ها باید نسبت به حمایت از تولید، مشارکت گسترده داشته باشند.
 فرماندار پیشوا مشارکت گسترده بانک‌ها در حمایت از تولید را خواستار شد

به گزارش ندای وارنا؛ ابراهیم تاجیک نوری روز یکشنبه با حضور در شهرک صنعتی پیشوا با هدف بررسی میدانی موانع تولید، از چند واحد تولیدی و صنعتی به همراه سایر اعضا بازدید، و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات سرمایه گذاران قرار گرفت.

فرماندار پیشوا در این بازدید بر تسهیل‌گری و رفع موانع تولید تاکید کرد و افزود: گام‌های موثری برای ارتقا و بهبود سطح کمی و کیفی زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی پیشوا برداشته شده که در سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌ و تلاش واحدهای تولیدی در شرایط سخت فعلی مصداق یک کار جهادی است و باید از تلاش گران این عرصه قدردانی کنیم.

فرماندار پیشوا مشارکت گسترده بانک‌ها در حمایت از تولید را خواستار شد

این مسئول اظهار داشت: از تمام ظرفیت‌های موجود در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی با رویکرد مثبت استفاده خواهد شد.

تاجیک نوری یادآور شد: هم اکنون در جنگ اقتصادی هستیم و ادارات ملزم هستند با به کارگیری تمام توان خود در چارچوب قانون، نسبت به تسهیل گری در تولید اهتمام ویژه داشته باشند که این امر در بازدید های میدانی از واحدهای تولیدی و رفع موانع موجود محقق خواهد شد.

شهرک صنعتی پیشوا به دلیل مجاورت با راه‌آهن سراسری تهران – مشهد، محور ترانزیتی شرق کشور و دسترسی به محور قم – گرمسار و چرمشهر – آبیک از ظرفیت‌های مناسبی برای استقرار صاحبان صنایع برخوردار است.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 15068
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری