فرمانده سپاه استان تهران: خدمت‌رسانی بسیج به مکان و زمان محدود نمی‌شود
تاریخ انتشار : دی ۴, ۱۴۰۲ ۷:۲۸ ب.ظ
 
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: بسیج در خدمت رسانی به مردم، خود را محدود به زمان و جغرافیای خاص نمی‌داند و همواره خود را خادم و نوکر مردم می‌داند.
 فرمانده سپاه استان تهران: خدمت‌رسانی بسیج به مکان و زمان محدود نمی‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ سردار احمد ذوالقدر روز دوشنبه در آئین معارفه فرمانده جدید سپاه پیشوا که در صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز اندیشه امام راحل در تشکیل بسیج، تفکری را در جهان به وجود آورده که در آن، دست مظلوم گرفته، رفاه، آسایش و امنیت برای مردم به ارمغان آورده و با ظالم در هر لباس مقابله می شود.

وی افزود: این اندیشه، فقط محدود به جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه امام تفکری را بنا نهادند که به بسیج بزرگ جهان اسلام تبدیل شود، تفکری که سراسر قدرت است و ضعف در آن جایی ندارد از این رو امام راحل در وصیت نامه الهی خود آرزو می کند که خداوند ایشان را با بسیجیان محشور کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اندیشه و تفکر پاک بسیج باعث شده تا در تمامی عرصه‌ها و مناطق کشور، برای بسیج کار و حرکت تعریف شده باشد و هیچ جغرافیایی نیست که در آن بسیج جایی نداشته باشد.

فرمانده سپاه استان تهران: بسیج در خدمت‌رسانی به مکان و زمان محدود نمی‌شود

سردار ذوالقدر با اشاره به مأموریت‌های بسیج گفت: ۲ وظیفه مهم بسیج جذب آحاد مردم و نیز محرومیت زدایی است، ۲ وظیفه مهمی که عمل به آن به ایجاد امنیت پایدار در جامعه منجر می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: بسیج در محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی به جامعه، خود را نوکر مردم می‌داند و در عرصه‌های مختلف از جان، مال و همه توانایی و ابزار خود استفاده می‌کند تا محرومیت از جامعه اسلامی رخت بر بندد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در فلسطین و نوار غزه یادآور شد: امروز نه فقط جهان اسلام که بشریت عاقل و دانا، داغدار کودک کشی و ویرانگری رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین و نوار غزه است، امروز فلسطین نه فقط پاره تن جهان اسلام که به پاره تن همه جهان تبدیل شده و تفکر جهانیان به غزه معطوف گردیده است.

فرمانده سپاه استان تهران: بسیج در خدمت‌رسانی به مکان و زمان محدود نمی‌شود

ذوالقدر تصریح کرد: این قدرت خداوند متعال، ایمان و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین است که باعث شد تا با وجود امپراطوری رسانه‌ای غرب، توجه همه مردم جهان به ملت مظلوم فلسطین و غزه معطوف شود، امروز برکت خون شهدا و اندیشه درست و عالی اسلامی موجب گردید که شعار مرگ بر اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در لندن، فرانسه، آلمان، اروپا و آمریکا بر زبان مردم جاری شود.

در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های سرهنگ پاسدار غلامعلی درویش متولی، سرگرد پاسدار ابوالفضل خیراندیش به عنوان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پیشوا معرفی شد.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15082
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری