در پی چندین سال بلاتکلیفی یک تعاونی مسکن؛
فرهنگیان قرچکی مقابل فرمانداری تجمع کردند
تاریخ انتشار : مرداد ۳۱, ۱۳۹۶ ۲:۱۱ ب.ظ
 
فرهنگیان قرچکی در پی چندین سال بلاتکلیفی یک تعاونی مسکن مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.
 فرهنگیان قرچکی مقابل فرمانداری تجمع کردند

به گزارش ندای وارنا به نقل از فارس، شماری از فرهنگیان شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز سه شنبه ۳۱ مرداد ۹۶ با تجمع مقابل فرمانداری شهرستان قرچک، خواستار رسیدگی به وضع و مشکلات تعاونی مسکن ایثار فرهنگیان قرچک شدند.

این فرهنگیان که بنری با عنوان «به داد فرهنگیان تعاونی ایثار قرچک» برسد، در دست داشتند، از مسؤولان استانی و شهرستانی خواستند تا به مشکلات به وجود آمده برای این تعاونی مسکن پایان دهند.

یکی از فرهنگیان گفت: ما حدود ۲۰۰ نفر از فرهنگیان شهرستان قرچک هستیم که بیش از هفت یا هشت سال پیش تلاش کردیم برای تأمین مسکن موردنیاز خود در قالب یک تعاونی زمینی را خریداری کنیم و صاحب خانه شویم.

وی تصریح کرد: نه‌تنها در تمام این سال‌ها صاحب زمین و خانه نشده‌ایم؛ بلکه قطعه زمینی را که خریداری کرده بودیم، نیز با توجه به مشکلات قانونی که برای آن رخ داده است، گویا از دست داده‌ایم و کسی هم پاسخی به این بلاتکلیفی نمی‌دهد.

یک فرهنگی بانوی قرچکی نیز گفت: امروز اینجا آمده‌ایم تا در کمال احترام و آرامش از فرماندار شهرستان قرچک بخواهیم مشکل ما را حل کند؛ سال‌های از واگذاری زمین به اعضای تعاونی ایثار قرچک می‌گذرد و ما همچنان بلاتکلیف مانده‌ایم.

این فرهنگی در پاسخ به اینکه مسؤولان و اعضای هیأت مدیره تعاونی ایثار قرچک آیا پاسخی به شما داده‌اند یا خیر، گفت: هیچ پاسخی در تمام این سال‌ها دریافت نکرده‌ایم و همه چیز برای ما مبهم است؛ فقط می‌دانیم گویا اختلافی بین فروشنده زمین و دادگاه وجود داشته که این مشکل ایجاد شده است.

تلاش ما برای دریافت پاسخ مسؤولان شهرستان قرچک به جایی نرسید و این خبرگزاری برای انتشار پاسخ مدیران شهرستان آمادگی دارد.

کد مطلب: 2045
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری