فرهنگ سازی مهمترین اصل در تأمین امنیت جامعه است
تاریخ انتشار : مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۷:۴۱ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین گفت: فرهنگ سازی مهمترین اصل در تأمین امنیت جامعه است که نیروی انتظامی با سرلوحه قرار دادن آن توانسته به بسیاری از موفقیت ها دست یابد.
 فرهنگ سازی مهمترین اصل در تأمین امنیت جامعه است

به گزارش ندای وارنا؛حسین کاغذلو روز سه شنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان ورامین گفت : نقش نیروهای پلیس در تأمین امنیت و برقراری احساس امنیت در میان مردم، بسیار مهم و انکارناپذیر است ولی نباید وظیفه پلیس در برقراری امنیت را تنها به دستگیری سارقان و مقابله با قانون شکنان محدود کرد.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی در ایجاد احساس امنیت نقش به سزایی دارد و با اقدامات مناسب خود در پیشگیری از وقوع جرائم توانسته موفق عمل کند.
کاغذلو تصریح کرد: در حوزه انتظامی، هر اقدامی که موجب افزایش میزان امنیت و آسایش عمومی جامعه شود ، خروجی مناسب آن نصیب مردم شده و منطقه از پیشرفت و توسعه برخوردار می شود.
وی تأکید کرد: حضور نیروی انتظامی در جامعه ، برای مردم امید آفرین بوده و احساس امنیت را در جامعه افزایش می دهد و باید این حضور مستمر و قابل ملموس باشد.
سرپرست فرمانداری ورامین گفت: پلیس زمانی می تواند در انجام مأموریت ‌های خود موفق باشد که جامعه را با خود همراه داشته باشد و جامعه نیز در مقابل پلیس، احساس مسئولیت کنند.
شهرستان ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
منبع : ایرنا

انتهای پیام /*

کد مطلب: 2982
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری