فریاد مرگ برآمریکا در قرچک طنین انداز شد
تاریخ انتشار : آبان ۱۳, ۱۳۹۷ ۵:۰۱ ب.ظ
 
راهپیمای ۱۳ آبان امروز یکشنبه با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در شهرستان قرچک برگزار شد.
 فریاد مرگ برآمریکا در قرچک طنین انداز شد

به گزارش ندای وارنا؛مراسم ۱۳ آبان امسال که مصادف با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است با شکوه تمام در شهرستان قرچک برگزار و مردم ولایتمدار این شهرستان در کنار مدیران و مسئولان دوشادوش یکدیگر با مشت های گره کرده فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار سر دادند تا به جهانیان ثابت شود ملت بزرگ ایران پس از گذشت سال ها از پیروزی انقلاب همچنان از تمامیت آن حراست و نگهبانی می کنند.
راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در شهرستان قرچک متفاوت‌ و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته همزمان با سراسر کشور ساعت ۱۰ از میدان کلانتری با حضور خیل عظیم دانش‌آموزان، جمعی از مسئولان، خانواده شهداو مرم شهرستان قرچک به سمت مصلی نماز جمعه قرچک آغاز شد.
راهپیمایان یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرداده و خشم و انزجار خود از سیاست‌های آمریکا اعلام کردند.
دانش‌آموزان قرچکی یک صدا فریاد زدند ای رهبر آزاد آماده‌ایم آماده و آمادگی خود را برای تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ایستادگی در مقابل یاوه‌گویی‌های دشمنان نشان دادند.
در راهپیمایی امروز علاوه بر دانش‌آموزان اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند و در حرکتی هماهنگ بار دیگر شعار همیشگی انقلابی ملت ایران یعنی مرگ بر آمریکا را فریاد زدند و در در مسیر راهپیمایی ایستگاه های نقاشی با موضوع ” مرگ بر آمریکا ” به چشم می خورد.
بعد از خوانند قطنامه مردم شهرستان قرچک پرچم آمریکا و اسرائیل به نشانه انزجار سوزاندند.

منبع :قرچک آنلاین

انتهای پیام/

کد مطلب: 5255
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری