“فصل نوین انقلاب” ‌با اجرای ۳۰ تئاتر خیابانی در ورامین
تاریخ انتشار : دی ۲۰, ۱۴۰۲ ۶:۴۲ ب.ظ
 
رئیس اداره ارشاد ورامین از برگزاری نخستین همایش تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب در جنوب شرق استان تهران به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: ۳۰ تئاتر خیابانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی، جنگ غزه و دهه فجر در ۱۰ محله ورامین برگزار می‌شود.
 “فصل نوین انقلاب” ‌با اجرای ۳۰ تئاتر خیابانی در ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ داریوش خزایی با اشاره به برگزاری تئاتر خیابانی در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین عملکرد انقلاب اسلامی در مسائل اجتماعی بر آن شدیم که اولین دوره تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب را در شهرستان ورامین و با مشارکت گروه‌های تئاتر در جنوب شرق استان تهران را برگزار کنیم.

وی افزود: فراخوان آثار این همایش از ۱۵ آذرماه شروع شد و در جنوب شرق استان تهران شامل شهرهای ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت تاکنون ۲۰ اثر دریافت شده است.

رئیس اداره ارشاد ورامین در ادامه گفت: علاقه‌مندان تا اول بهمن‌ماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ورامین ارسال کنند که در روز پنجم بهمن‌ماه داوری این آثار صورت خواهد گرفت.

خزایی تصریح کرد: ۱۰ محله به‌صورت میدانی بررسی و به‌عنوان مکان اجرای آثار معرفی‌شده است.

وی ادامه داد: همایش تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب باهدف ارتقای سطح فرهنگی اجتماعی ورامین در ۱۰ موضوع آسیب‌های اجتماعی، آموزش‌های شهروندی، طلاق و ازدواج، اعتیاد، فرزند آوری، انتخابات، ایثار و شهادت و جنگ غزه، دهه فجر و… برگزار می‌شود.

رئیس اداره ارشاد ورامین در پایان خاطرنشان کرد: از هر کارگردان یک اثر برای اجرا پذیرفته می‌شود و آثار برگزیده متعهد می‌شوند که به مدت ۳ روز اجرای برنامه در محلات ورامین داشته باشند و در نهایت ۳۰ اجرا برگزار و اختتامیه این جشنواره در روز ۲۳ بهمن‌ماه در فرهنگسرای رازی با تقدیر از برگزیدگان این همایش صورت خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

کد مطلب: 15272
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری