مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
فضای مجازی فرصتی مناسب برای انتقال فرهنگ کار به جامعه است
تاریخ انتشار : تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ب.ظ
 
مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فضای مجازی یک فرصت بسیار مناسب برای انتقال فرهنگ کار به جامعه می‌باشد.
 فضای مجازی فرصتی مناسب برای انتقال فرهنگ کار به جامعه است

به گزارش ندای وارنا؛  احمد بیگی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه حضور در مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهید ملأ آقایی و خانه فرهنگ کار شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران با اشاره به مهم بودن کار کارگران در اجتماع اظهار داشت: بسیاری از افراد هستند که توسط رسانه‌ها به قهرمان تبدیل شده‌اند در صورتی که می‌توانیم از کارگران قهرمان بسازیم.

بیگی با اشاره به اینکه در خصوص شناساندن فرهنگ کار باید بیشتر تلاش صورت بگیرد گفت: باید از کتب درسی شروع کرد چرا که در کتب درسی از کارگران اسمی برده نشده و هنوز نتوانستیم فرهنگ کار را به خوبی به جامعه انتقال بدهیم.

وی افزود: فرهنگ کار با فرهنگ کارآفرینی متفاوت است لذا نباید این دو موضوع با یکدیگر اشتباه گرفته شود چرا که فرهنگ کار بسیار مهم‌تر از کارآفرینی است و در این زمینه صدا و سیما باید به طور جدی پای کار حاضر شود.

مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان داشت: باید از فضای مجازی رسانه برای انتقال فرهنگ کار به جامعه کمک بگیریم.

گفتنی است که با حضور مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خانه فرهنگ کار شهرستان قرچک نیز افتتاح شد.

کد مطلب: 9512
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری