فعالان فرهنگی باید سفیر مسائل فرهنگی و هنری باشند
تاریخ انتشار : شهریور ۲۹, ۱۴۰۲ ۶:۰۰ ب.ظ
 
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) گفت: فعالان فرهنگی باید در حوزه نرم افزاری اثرگذار باشند و هر نفر باید سفیر و معلم در عرصه مسائل فرهنگی هنری باشد.
 فعالان فرهنگی باید سفیر مسائل فرهنگی و هنری باشند

 به گزارش ندای وارنا؛ سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در رزمایش فعالین فرهنگی هنری بسیج با عنوان «مثل مصطفی» که صبح امروز در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: انسان موجودی اجتماعی و الهی است و برای حیات نیازمند قوت و غذاست و با اندیشه می‌تواند مقابل شیاطین جن و انس بایستد.

وی گفت: هنر در قالب فرهنگ همراه با اخلاق در حوزه تربیتی موثر است و گاهی یک بیت شعر، یک تئاتر و یک کتاب ارزشمند می‌تواند بر زندگی اثرگذار باشد و انسان اول باید به خود برسد تا حرفش بر دیگران تاثیرگذار باشد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با بیان اینکه کار هنری و فرهنگی دارای عمق است و مردم به عمل نگاه می‌کنند، افزود: اگر کسی بخواهد در حوزه فرهنگ اقدام کند باید تلاش کند و امام خمینی(ره) با ایمان مردم موفق به تشکیل حکومت اسلامی شد.

وی با اشاره به آستانه سال جدید تحصیلی ادامه داد: امام راحل به همه مسوولان توصیه به خودسازی و تاکید بر مسئله تربیت نسل جوان داشتند.

سردار ذوالقدر بیان کرد: سرعت پیشرفت علم در کشور بالاست و دشمن با توسعه علم ایران مخالف است و اندیشه‌ای که ایران اسلامی دارد از سلاح‌های آنها نیز برنده‌تر است.

وی ادامه داد: ما در دفاع مقدس مظلوم بودیم و سلاح سبک نداشتیم و حتی سیم خاردار هم نمی‌دادند اما امروز قدرت نظامی ایران کوبنده است و دشمن از این مهم عصبانی است و امروز ایران برای دفاع از کیان هیچ چیز کم ندارد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) تاکید کرد: فعالان فرهنگی باید در حوزه نرم افزاری اثرگذار باشند و هر نفر باید سفیر و معلم در عرصه کار فرهنگی هنری باشد.

کد مطلب: 14185
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری