با پیشنهاد جالب امام جمعه پاکدشت:
فیلم اخت الرضا در مصلی پاکدشت اکران می شود
تاریخ انتشار : آبان ۲۵, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۹ ب.ظ
 
امام جمعه پاکدشت از اکران فیلم اخت الرضا در مصلی امام خمینی این شهرستان خبر داد.
 فیلم اخت الرضا در مصلی پاکدشت اکران می شود

به گزارش ندای وارنا؛ پس از گذشت چهل روز از انتصاب حجت‌الاسلام رضا جوکار به عنوان امام جمعه پاکدشت، در خطبه نماز جمعه هفته گذشته پیشنهاد جالبی جهت استفاده از ظرفیت مصلی برای گسترش و ارتقاء فرهنگ عمومی، اکران فیلم‌های ایرانی و اسلامی را ارائه کرد که با هماهنگی حوزه هنری و قرارگاه فرهنگی نماز جمعه پاکدشت فیلم اخت الرضا به صورت رایگان برای مردم در مصلی امام خمینی (ره) نمایش داده می‌شود.

امام جمعه شهرستان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی تهران نیوز درباره اکران فیلم اخت الرضا در مصلی امام خمینی پاکدشت، گفت: این فیلم امروز پنجشنبه ۲۵ آبان ماه پس از نماز مغرب و عشاء برای عموم پخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام رضا جوکار در ادامه افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و تردد مردم به مصلی، اکران فیلم‌های ایرانی اسلامی در این مکان می‌تواند به ترویج فرهنگ کمک کرده و ارزش‌های اخلاقی و انسانی را به مردم آموزش داده و آنها را به سمت زندگی بهتر هدایت کند.

وی با تاکید بر ارتقاء فرهنگ در سطح جامعه مطرح کرد: ارتقاء و اعتلای فرهنگ در سطح جامعه نیازمند تلاش و استفاده از ظرفیت‌ها است که به این منظور تلاش می‌کنیم از ظرفیت مصلی شهرستان پاکدشت بهترین استفاده را ببریم.

امام جمعه پاکدشت، مصلی امام خمینی را یک مکان عمومی و دارای ظرفیت برای عموم مردم دانست و عنوان کرد: این مکان می‌تواند به عنوان یک مرکز فرهنگی و هنری نقش مهمی در ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی ، ایرانی ایفا کند.

حجت‌الاسلام جوکار در همین رابطه بیان داشت: مصلی پاکدشت دارای ظرفیت پذیرش جمعیت زیاد ی بوده که می‌توان با توجه به میزان مراجعه مردم، برنامه‌های فرهنگی و هنری را در این مکان اجرا کرد.

وی مصلی شهرستان را یکی از مهم‌ترین مکان‌های مذهبی و فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی می‌توانند از این بستر برای ارتقاء سطح آگاهی و دانش فرهنگی مردم همچنین آشنایی مردم با ارزش‌های اسلامی و ارتقای سطح فرهنگ و هنر در جامعه استفاده کنند.

به گزارش تهران‌نیوز، پیش از این نیز، مصلی نمازجمعه شهرستان قدس در زمان تصدی حجت‌الاسلام رضا جوکار به عنوان امام جمعه آن شهرستان، مکانی برای اقدامات فرهنگی مورد بهره برداری قرار گرفت.

منبع: تهران نیوز

کد مطلب: 14768
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری