فیلم داستانی عبرت با موضوع آسیب های اجتماعی در جنوب شرق استان تهران تولید شد
تاریخ انتشار : خرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۲ ب.ظ
 
فیلم داستانی عبرت به همت گروه فرهنگی- هنری فرنام هنر و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و سفارش اداره مستندات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، در شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا تولید شد.
 فیلم داستانی عبرت با موضوع آسیب های اجتماعی در جنوب شرق استان تهران تولید شد

به گزارش ندای وارنا؛  میثم تفرشی تهیه کننده و کارگردان فیلم داستانی عبرت گفت: این فیلم با حضور هنرجویان آموزشگاه بازیگری و گروه فرهنگی- هنری فرنام هنر در سه اپیزود و با موضوع آسیبهای اجتماعی مانند طلاق، سرقت و … ساخته شد.

وی افزود: در فیلم داستانی عبرت زهرا مرادی، پوریا سوادی، لیلا زارعی، امیر حسین دودانگه، مهدی بابائی، مریم اکبری، حمید بادروج، مارال گل محمدی، امیر حسین تاجیک، نازنین زهرا اسدی، علیرضا شیر محمد زاده، فاطمه قنبری، محمد ملکی، هستی قنبری، امیر علی ملاء بهرامی، محنا پور حبیب از هنرجویان آموزشگاه بازیگری فرنام هنر به عنوان بازیگر ایفای نقش کردند.

مدیر عامل گروه فرهنگی- هنری فرنام هنر افزود: همچنین در این پروژه آزاده کرمانی (نویسنده)، میثم تفرشی (تهیه کننده و کارگردان)، زیبا سعیدی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، حسین سلگی (مدیر صحنه)، محمد حاتمی منش (مدیر فیلمبرداری) و مؤسسه فرهنگی- هنری (N.G.O)  وگروه فرنام هنر به عنوان (مجری طرح) حضور داشتند.

گفتنی است میثم تفرشی از هنرمندان و پیشکسوتان فعال تئاتر، تلویزیون و رادیو می‌باشد که بازیگری و کارگردانی را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرده و در بیش از ۱۰۰ اثر نمایشی در قالب بازیگر و یا کارگردان حضور داشته است.

این کارگردان جوان و با سابقه تصریح کرد: استفاده از زبان هنر در قالب فیلم داستانی،در راستای بیان مسائل اجتماعی همواره موثر تر از آموزش های مستقیم بوده و در در این فیلم داستانی عبرت نیز تلاش شده است با بیان معضلاتی مانند اعتیاد، سرقت، طلاق و تغییرات ناشی از سبک زندگی، پیامهای عبرت آمیزی در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی به مخاطبان بیان شود.

وی در پایان از همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا و اداره مستندات معاونت اجتماعی فرماندهی ویژه جنوب شرق استان تهران و سایر نهادهای همراه در تولید این اثر هنری قدردانی کرد.

کد مطلب: 8748
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری