قاضی عسکر: ملت ایران با تمام وجود قدردان زحمات نیروهای فراجا هستند
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۷, ۱۴۰۲ ۱۲:۴۴ ب.ظ
 
تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: ملت ایران همواره با تمام وجود قدردان زحمات نیروهای جان برکف فراجا بوده و هستند و هرگز هجمه‌های ناروای عده‌ای اندک به بهانه‌های مختلف نمی تواند به این خدمات بزرگ و ارزشمند صدمه وارد کند.
 قاضی عسکر: ملت ایران با تمام وجود قدردان زحمات نیروهای فراجا هستند

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در دیدار با فرمانده انتظامی تهران بزرگ و جمعی از فرماندهان انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: فعالیت های نیروی انتظامی بسیار گسترده و در حوزه های مختلفی تعریف شده است و به همین دلیل زحمات و تلاش های این مجموعه عظیم بسیار ارزشمند و ستودنی است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) امنیت ایران را در میان کشورهای جهان کم نظیر توصیف کرده و افزود: امنیت امروز کشور مرهون فداکاری ها و مجاهدت های تمام نیروهای مسلح و همراهی مردم است که تاکنون در برهه های مختلف مقابل دشمنان این آب و خاک ایستاده و از جان خود مایه گذاشتند تا امروز شاهد امنیت پایدار در کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان کشور باید طبق فرمایش امام علی (ع) به مشکلات معیشتی این نیروهای عاشق و جان بر کف بیشتر توجه کنندو در رفع نواقص و حمایت جدی تر از آنان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

در ابتدای این دیدار سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ، خدمتگزاری در شهر تهران را به جهت وجود بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم (ع) در این منطقه، توفیق الهی عنوان و ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این فرماندهی، در راستای همکاری های همه جانبه انتظامی و امنیتی با آستان مقدس اعلام آمادگی کرد.

کد مطلب: 13060
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری