قتل هولناک پدر به دست پسر در پاکدشت/ اقدام هولناک قاتل بعد از قتل
تاریخ انتشار : آذر ۸, ۱۴۰۲ ۶:۳۳ ب.ظ
 
پسر جوان پدرش را به قتل رساند و سپس اقدام به خودکشی کرد.
 قتل هولناک پدر به دست پسر در پاکدشت/ اقدام هولناک قاتل بعد از قتل

قاتل پس از ارتکاب قتل قصد خودکشی داشت که توسط پلیس دستگیر و روانه مراکز درمانی شد.

سرهنگ نجم الدین مرادی فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اظهار داشت: طی اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر یک مورد قتل در بیمارستان زعیم بلافاصله عوامل گشت فرماندهی بخش شریف آباد در آدرس مورد نظر حاضر شدند.

وی افزود: طی اعلام عوامل بیمارستان مقتول، توسط خانواده به بیمارستان انتقال داده شده که ضربات چاقو در وسط قفسه سینه و سینه چپ و پشت کمر مشاهده گردید و حسب اعلام خانواده متوفی توسط همسرش به قتل رسیده است که بلافاصله عوامل انتظامی سریعا به محل وقوع جرم مراجعه و پس از کسب دستور مقام قضایی با کلیه موازین شرعی و قانونی از بالای در منزل وارد خانه می شوند و با جسم نیمه جان قاتل رو به رو شده و سریعا متهم توسط عوامل هلال احمر به بیمارستان انتقال می یابد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم از ناحیه دست چپ دارای آثار بریدگی بوده و طی اقدامات لازم در بیمارستان توسط عوامل مربوطه هوشیاری خود را بدست آورده و به جهت طول درمان به بیمارستان تجریش تهران انتقال داده شد.

سرهنگ مرادی در خاتمه با بیان این که در برخی موارد که والدین از عهده حل و فصل اختلافات برنمی آیند باید به مشاوران و مددکاران اجتماعی مراجعه کنند تا زمینه های بروز این گونه جرایم و جنایت های خانوادگی کاهش یابد.

کد مطلب: 14817
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری