قرچک با پیکر شهید گمنام عطر آگین می‌شود
تاریخ انتشار : خرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۸:۲۳ ب.ظ
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک از حضور پیکر مطهر یک شهید گمنام در آیین روح‌بخش احیای شب‌های قدر خبر داد.
 قرچک با پیکر شهید گمنام عطر آگین می‌شود

به گزارش ندای وارنا، حسین حیدری اظهار داشت: مردم شهرستان قرچک در شب‌های قدر میزبان یک شهید گمنام خواهند بود، تا در این شب‌های با فضیلت معبری برای رسیدن به معبود ابدی پیدا کنند.

وی گفت: این مراسم با حضور تمامی اقشار مردم و نسل های مختلف انقلاب اسلامی و همه کسانی که دل در گرو شهدا دارند، با دل‌های شکست با خدای خود راز و نیاز می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک افزود: انقلاب اسلامی با خون چنین شهدای زنده است و برای زنده نگه داشتن خون‌های شهدا نسل جوان باید آگاه باشد و شب‌های قدر بهترین زمان برای مقابله با هجمه دشمنان اسلام است..

وی بیان داشت: پیکر مطهر این شهید بزرگوار از تاریخ ۱۸ خرداد تا ۲۲ خرداد مهمان قرچک خواهد بوده و عموم مردم از این حضور نورانی شهید بهره‌مند خواهند شد.

حیدری در پایان به «قرچک آنلاین» خاطرنشان کرد: پیکر این شهدای گمنام در هیئت‌های مذهبی و اماکن متبرکه در شب‌های قدر حضور پیدا می‌کند تا عبادت کنندگان از فضای الهی حاصل از این حضور بهره‌مند شوند.

کد مطلب: 1603
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری