شهردار قرچک خبر داد؛
قرچک در آستانه فصل جدید توسعه و پیشرفت/اجرای چندین پروژه عمرانی رفاهی، ورزشی و خدماتی توسط شهرداری قرچک
تاریخ انتشار : خرداد ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ب.ظ
 
شهردار قرچک گفت: مدیریت شهری قرچک در راستای خدمت‌رسانی و رفاه حال شهروندان، هم‌اکنون چندین پروژه رفاهی، خدماتی و ورزشی در دست اقدام دارد که این حرکت شهر قرچک را در آستانه فصل جدید توسعه و پیشرفت قرار خواهد داد.
 قرچک در آستانه فصل جدید توسعه و پیشرفت/اجرای چندین پروژه عمرانی رفاهی، ورزشی و خدماتی توسط شهرداری قرچک

به گزارش ندای وارنا؛  محسن خرمی شریف صبح امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری، گفت: اجرای این پروژه‌های شهری کاملاً از بودجه عمرانی شهرداری قرچک به خود اختصاص داده است.

وی افزود: بازدیدهای دوره‌ای برای حل مشکلات پروژه‌ها و رصد میزان پیشرفت آن‌ها انجام می‌شود تا بتوانیم طبق برنامه زمان‌بندی این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

شهردار قرچک بابیان اینکه پروژه‌های عمرانی در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری در حال احداث هستند، گفت: مدیریت شهری قرچک در راستای خدمت‌رسانی و رفاه حال شهروندان، هم‌اکنون چندین پروژه رفاهی، خدماتی و ورزشی در دست اقدام دارد که این حرکت شهر قرچک را در آستانه فصل جدید توسعه و پیشرفت قرار خواهد داد.

خرمی شریف گفت: آسفالت جاده آرامستان، بهسازی پارک‌ها و بوستان‌ها، ساخت بارانداز زباله، ساخت سرای محله، ادامه احداث کمربندی جنوبی، ایجاد پیست دوچرخه‌سواری پارک خیام، احداث زمین چمن مصنوعی، تخریب و بهسازی محل دائمی نمایشگاه دائمی، احداث پارک اقوام، احداث سرای محله خبرنگار، احداث سوله ورزشی بانوان، احداث ساختمان خدمات شهری منطقه یک، احداث فرهنگسرای بزرگ شهر و احداث کمربندی شمالی گوشه‌ای از اقدامات شهرداری قرچک در جهت خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان است.

وی در پایان با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت قرچک درگرو همکاری و مشارکت شهروندان است، اظهار کرد: روند پیشرفت و توسعه و اجرای پروژه‌های رفاهی، خدماتی و ورزشی قرچک با همکاری و مشارکت مردم سرعت بیشتری خواهد گرفت و تحقق این مهم درگرو همکاری و مشارکت شهروندان با مدیریت شهری است.

کد مطلب: 8788
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری