فرماندارقرچک :
قرچک در وضعیت “سفید” کرونایی است/ ضرورت استمرار رعایت پروتکل‌های بهداشتی
تاریخ انتشار : خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب.ظ
 
فرماندار قرچک با اعلام وضعیت "سفید" این شهرستان در شرایط کرونایی از مردم خواست همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار قرار دهد.
 قرچک در وضعیت “سفید” کرونایی است/ ضرورت استمرار رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش ندای وارنا؛ بهمن خطیبی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک اظهار داشت: علاوه بر خدماتی که در طول این مدت در حوزه درمان اتفاق افتاد در حوزه پیشگیری نیز شاهد اقدامات خوبی در شهرستان بودیم که با همکاری تمامی ادارات و ارگان ها و گروه های مختلف اجتماعی صورت گرفت و همچنین شاهد همدلی گسترده ای در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا بودیم.
وی افزود: با توجه به توصیه های وزارت بهداشت و درمان مبنی بر احتمال شیوع گسترده این ویروس در فصول پاییز و زمستان نباید هیچ وقت از رعایت دستورالعمل های بهداشتی غافل شد و سلامت فردی و دیگر افراد جامعه را به خطر انداخت.
این مسئول با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، ضمن تسلیت این ایام و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل گفت: قرچک مشهد شهدای ۱۵ خرداد بوده و خدمت در این دیار افتخاری بزرگ محسوب می شود وهمچنین بار امانتی که شهدا به ما محول کردند را دوچندان می کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ادامه داد: در جلسات شورای فرهنگ عمومی بایستی برای تقویت نمادهایی که باعث افزایش ارتقای بهره وری در تمامی حوزه ها می شود، برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.
وی بیان کرد: خوشبختانه در این شهرستان کار فرهنگی نتیجه بخش است چرا که اساسا مردم این منطقه مردمی دینمدار، فرهنگ دوست و مشارکت جو هستند.
خطیبی درخصوص تحقق شعار امسال نیز خاطرنشان کرد: از ابتدای سال و پیرو سیاست های اقتصاد مقاومتی جلسات مختلف با حضور تولیدکنندگان و به منظور شناسایی و احصای دقیق مشکلات برگزار و همچنین بازدیدهایی با حضور مسئولان استانی داشته ایم که نتیجه بخش بوده و امیدواریم با همین توان و قدرت تمامی واحدهای تولیدی اعم از صنایع، بخش کشاورزی، صنایع  دستی و … از تصمیمات اثربخش بی بهره نمانند.

کد مطلب: 8371
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری