قرچک میزبان مسابقات کشتی رده سنی جوانان است
تاریخ انتشار : مهر ۲۹, ۱۳۹۷ ۱:۴۱ ب.ظ
 
رئیس هیئت کشتی شهرستان قرچک گفت: شهرستان قرچک میزبان مسابقات کشتی در رده سنی جوانان است.
 قرچک میزبان مسابقات کشتی رده سنی جوانان است

به گزارش ندای وارنا؛مهدی زمانی افشار گفت‌ در خصوص برگزاری مسابقات استعدادیابی کشتی در جنوب شرق استان تهران گفت: در شهرستان قرچک مسابقات کشتی در رده پایه‌های خردسالان و نونهالان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برگزار شد که با حضور سه گروه از شهرستان‌ها قرچک ورامین و پیشوا در رشته کشتی و در رده آزاد و فرنگی انجام شد.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ۵۰ نفر کشتی‌گیر فرنگی و ۲۶۰ نفر کشتی‌گیر آزادکار داشتیم؛ اهمیت این مسابقه این هست که گروه شهرستان قرچک را آماده کنیم.

زمانی افشار افزود: بعد از انتخاب نفرات برتر تیم را برای مسابقات استانی و کشوری آماده می‌شوند؛ از همه مهم تر شناسایی کشتی‌گیران نخبه و مدال‌آور شهرستان است که برای قرچک افتخارآفرینی کردند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان قرچک بیان داشت: مسابقاتی در آذرماه به‌صورت استانی برگزار می‌شود که بیش از ۱۴ شهرستان از استان تهران در آن حضور دارند که میزبانی این مسابقات بر عهده شهرستان قرچک است که مکاتبات با هیئت کشتی استان انجام‌شده است.

وی تأکید کرد: شهرستان قرچک میزبان مسابقات کشتی در رده سنی جوانان است که پیش‌بینی می‌کنیم مسابقات پرشوری باشد.

زمانی افشار تصریح کرد: بیشترین دغدغه و دل‌نگرانی همه مجموعه‌ها و هیئت‌های ورزشی رده بزرگسالان که به سن بلوغ می‌رسند ناخداگاه بنا بر مشکلات موجود از ورزش کناره‌گیری می‌کنند و این موضوع را از پایه‌ها شروع کرده‌ایم.

رئیس هیئت کشتی شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: شهرستان و هیئت کشتی این شهرستان نوپا است که این کار را انجام می‌دهیم؛ تقریباً یک سال است که سکان‌داری این مجموعه در اختیار بنده است و ان‌نشا‌الله به ترتیب این تیم‌ها را آماده می‌کنیم که بتوانیم به رده بزرگ‌سالان برسانیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر ما آقایان مجید داستان و عزیزی را در رده جوانان داریم از شهرستان قرچک که قهرمان آسیا هستند که امید داریم در تیم ملی ۲ نفر را از قرچک داشته باشیم.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 4777
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری