قطعه «آفتاب فاطمه» توسط گروه همخوانی آل یاسین اجرا خواهد شد
تاریخ انتشار : شهریور ۲۲, ۱۳۹۷ ۷:۱۴ ب.ظ
 
سرپرست گروه همخوانی آل یاسین شهرستان ورامین از اجرای قطعه «آفتاب فاطمه» در محافل ماه محرم و هفته دفاع مقدس خبر داد.
 قطعه «آفتاب فاطمه» توسط گروه همخوانی آل یاسین اجرا خواهد شد

به گزارش ندای وارنا؛حسین نجفی گفت: طبق سخنان اهل بیت(س) و بزرگان دین، در طول تاریخ هیچ امتحان و آزمون الهی سخت تر از آزمون ولایتمداری نبوده است.

وی افزود: ایستادگی در برابر جریان ظلم و کفر، دائما توسط انبیاء الهی و ائمه اطهار(س) پیگیری شده و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نیز تا آخرین قطره خون مطهرش از دستاوردهای اسلام ناب محمدی(ص) دفاع کرد.

نجفی بیان داشت: در زمان کنونی نیز تکالیف سنگینی بر دوش مسلمین و شیعیان جهان احساس می شود که تنها با تبعیت از ولایت، این بار سنگین به مقصد می رسد.

وی تاکید کرد: گروه همخوانی آل یاسین بهمراه دیگر گروه های همخوانی در میهن اسلامی، با اسلحۀ هنر به مصاف استکبار و ظلم جهانی رفته و اجرای فرامین مقام معظم رهبری در حوزه جنگ نرم را تا آخرین نفس پیگیری خواهند کرد.

نجفی تصریح کرد: گروه همخوانی آل یاسین شهرستان ورامین، قطعه زیبای ” آفتاب فاطمه ” بهمراه آثاری با موضوعات شهدای مدافع حرم و دفاع از ولایت را در محافل ایام محرم و هفته دفاع مقدس اجرا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: هر اجرا را سیلی به دشمنان خارجی انقلاب و جریان دین ستیز داخل کشور دانسته و قطعاتی با موضوعات انقلابی رو در دست تولید استودیویی خواهیم داشت.

نجفی گفت: در فضای مجازی نیز فعالیت داشته و علاقمندان می توانند اخبار و گزارشات اجراهای گروه همخوانی آل یاسین ورامین را در پایگاه اینترنتی www.aleyasingroup.com و همچنین کانال سروش sapp.ir/aleyasingroup دنبال کنند.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 3774
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری