قطعی مکرر برق در ورامین
تاریخ انتشار : تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۶ ب.ظ
 
قطعی مکرر و گسترده برق از اوایل هفته گذشته تا امروز پنجشنبه، بخش‌های زیادی از مناطق شهری و روستایی ورامین را در خاموشی فروبرد.
 قطعی مکرر برق در ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ از اوایل هفته جاری تا کنون در بخش‌های وسیعی از ورامین به ویژه مرکز شهرستان، بدون اطلاع قبلی خاموشی‌های چند ساعته برق اعمال شده که این امر مشکلاتی را برای مردم به همراه داشته است.
در طول این هفته، مناطقی از جمله خیابان شهدا، میدان امام خمینی(ره) خیابان ۱۵ خرداد، میدان رازی، خیابان شهید بهشتی، مجتمع ادارات و بخشی از خیابان شهید باهنر ورامین خاموشی سه ساعته را تجربه کردند.
همچنین مناطقی مانند کارخانه قند، بلوار شهید قدوسی، صادقعلی، خیابان شهید فکوری ورامین و روستاهای حاشیه ورامین نیز در طول این هفته خاموشی را تجربه کردند.
اعمال خاموشی بدون برنامه در حالی در ورامین صورت گرفته که وزیر نیرو درمراسم افتتاح خط انتقال آب سد ماملو به پیشوا از اجرای طرح موسوم به صفر ۹۹ در خصوص به صفر رساندن میزان قطعی برق در تابستان امسال خبر داده بود.
در طول این هفته،  شهرک‌های صنعتی شهرستان ورامین نیز در چند نوبت خاموشی ۴ ساعته را تجربه کرده‌اند.
اعمال خاموشی در مناطق مختلف شهرستان ورامین در حالی صورت می‌گیرد که هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر قطعی برق از سوی شرکت برق ورامین صادر نمی‌شود.
مدیر شرکت توزیع برق شهرستان ورامین پاسخگویی در خصوص علت خاموشی‌های هفته جاری را منوط به اظهار نظر روابط عمومی شرکت برق استان تهران اعلام کرد.
مدیر روابط عمومی شرکت برق استان تهران، هر گونه اعمال خاموشی بدون برنامه ریزی قبلی را رد کرد و این خاموشی‌ها را ناشی از تعمیرات خطوط انتقال برق دانست.
علی‌اف دهری افزود: امسال هیچ گونه خاموشی با برنامه‌ریزی در استان تهران انجام نشده و اغلب این قطعی برق‌ها مربوط به تعمیرات صورت گرفته در خطوط انتقال برق است.
این اظهارات مدیر روابط عمومی شرکت برق استان تهران در حالی صورت می‌گیرد که بر اساس اطلاعات واصله، رؤسای شرکت توزیع برق شهرستان‌ها، به صورت روزانه برنامه مسیر قطعی برق را دریافت و به مسئولان شهرستانی اطلاع می‌دهند.
قطع بدون برنامه برق در شهرک‌های صنعتی نیز مشکلاتی را برای صاحبان صنایع به وجود آورده است.
مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده، برق شهرک صنعتی سالاریه روزهای شنبه و سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۱۳ تا ۱۷ قطع می‌شود ولی قطعی مکرر برق در روز گذشته، مشکلات زیادی را برای تولید کنندگان به وجود آورد.
محمدحسین مددی افزود: در هر قطعی بدون برنامه برق، تولید کنندگان بیش از ۲۰۰ میلیون ریال ضرر کرده و مقادیر زیادی مواد اولیه از بین می‌رود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 9743
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری