رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ورامین:
قطع کنندگان درخت در ورامین به مراجع قضایی معرفی شدند
تاریخ انتشار : فروردین ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۷ ب.ظ
 
رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ورامین گفت: دو متخلف که اقدام به قطع درخت کرده بودند با هوشیاری مامورین یگان حفاظت محیط زیست ورامین شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.
 قطع کنندگان درخت در ورامین به مراجع قضایی معرفی شدند
به گزارش ندای وارنا، منصور گل محمدی  با اعلام این خبر اظهار داشت: افراد مذکور با سوء استفاده از تاریکی شب و به صورت مخفیانه در منطقه حفاظت شده مکرش واقع در شهرستان ورامین اقدام به قطع درخت کرده بودند.

وی ادامه داد: این افراد که ۴ نفر بودند با خودرو پراید در این منطقه حفاظت شده اقدام به قطع درختان کرده بودند که با هوشیاری مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین شناسایی و با هماهنگی با ماموران پاسگاه محیط زیست شکر آباد و ماموران نیروی انتظامی دستگیر شدند.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ورامین با بیان اینکه این افراد با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند افزود: مامورین این یگان به صورت شبانه روزی با همراهی یگان حفاظت محیط زیست اقدام به گشت و کنترل مشترک در مناطق حفاظت شده می کنند و با هر گونه دست اندازی به محیط زیست و منابع طبیعی با قاطعیت برخورد خواهند کرد.

گل محمدی به «مهر» گفت: افراد متخلف مذکور بعد از ساعت ۱۹ اقدام به قطع درختان «تاغ» کرده بودند.

وی اضافه کرد: محیط زیست و منابع طبیعی سرمایه ملی محسوب شده و باید از آن ها محافظت کرده و به طور سالم به آیندگان تحویل دهیم، قطع درختان آثار بسیار بدی در محیط زیست به جا می گذارد.

کد مطلب: 1208
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری