بخشدار قلعه نو خبر داد:
قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی شهرستان ری
تاریخ انتشار : خرداد ۶, ۱۴۰۲ ۷:۴۰ ب.ظ
 
بخشدار قلعه نو از توابع شهرستان ری از قلع و قمع ۷۸ فقره ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای ده خیرو فیروز آباد این بخش خبر داد.
 قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی شهرستان ری

به گزارش ندای وارنا؛ سید امیر اسحاقی روز شنبه به خبرنگاران گفت: ۷۸ فقره ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای ده خیرو فیروزآباد در راستای اجرای احکام قطعی مقامات قضایی و به منظور حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات با حضور نماینده بخشداری قلعه نو، نماینده جهاد کشاورزی شهرستان ری و همکاری نیروی انتظامی و نماینده دادگاه بخش قلعه نو قلع و قمع شد.

وی اظهار داشت: این قلع و قمع ۱۲/۵ هکتار از اراضی کشاورزی شامل ۷۸ مورد بنای نیمه‌کاره، دیوارکشی و تفکیک غیرمجاز بوده، که گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد فعالیت‌های بخش کشاورزی بوده و همچنین بازدید مستمر کارشناسان برای حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی به طور جدی دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از عموم مردم می‌خواهیم در شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز در سطح بخش قلعه نو جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی با دستگاه‌های متولی همکاری لازم را داشته باشند.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد.

کد مطلب: 13549
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری