فرماندار قرچک در دیدار قهرمان ووشوی جوانان جهان اظهار کرد:
قهرمانان قرچکی، پرچم ایران را در جهان طنین‌انداز کردند
تاریخ انتشار : مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۹:۵۶ ب.ظ
 
مسعود مرسلپور در دیدار با حمید کیانیان قهرمان ووشوی جوانان جهان گفت: قهرمانان قرچک، پرچم ایران اسلامی را در جهان طنین‌انداز کردند.
 قهرمانان قرچکی، پرچم ایران را در جهان طنین‌انداز کردند

به گزارش ندای وارنا؛مسعود مرسلپور در دیدار با حمید کیانیان قهرمان ووشوی جوانان جهان کسب این عنوان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: ورزشکاران ما باغیرت و همت والای خود زیر نظر مربیان دلسوز بالاترین عناوین جهانی را کسب می‌کنند و همواره بر افتخارات کشور عزیزمان می‌افزایند.

وی افزود: حمایت از ورزشکاران پرتلاش وظیفه مسؤولان است و ما حمایت لازم را انجام خواهیم داد.

فرماندار شهرستان قرچک خطاب به این قهرمان جهان اظهار کرد: با تلاش و کوشش روزافزون، موفقیت بیشتری برای ایران اسلامی و شهرستان قرچک کسب کنید.

مرسلپور تصریح کرد: قهرمانان قرچک، پرچم ایران اسلامی را در جهان طنین‌انداز کردند و این کار مهم بسیار ارزشمند و جای تقدیر دارد.

*حمایت مادی و معنوی از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی

محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک نیز در این دیدار از تلاش‌های حمید کیانیان قهرمان ووشوی جوانان جهان تقدیر  و تشکر  کرد و افزود: اداره ورزش و جوانان با تمام توان در حمایت از ورزشکاران و جامعه ورزشی به کار خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه رشد و توسعه ورزش با وحدت، باهم بودن و یکدلی میسر است، افزود: حمایت‌های مادی و معنوی از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در سطح شهرستان بیشتر می‌شود.

گفتنی است، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک به همراه محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان با حمید کیانیان قهرمان ووشوی جوانان جهان دیدار و گفتگو کرد.

هفتمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۴۵ کشور به میزبانی برزیل برگزار شد و حمید کیانیان ورزشکار نام‌آور قرچکی در مبارزه پایانی خود در وزن ۶۵ کیلوگرم با حریف برزیلی در ۲ راند متوالی به پیروزی رسید و طلایی شد.

منبع :برنا

انتهای پیام/

کد مطلب: 2540
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری