سرپرست شهرداری پاکدشت:
لایروبی و پاکسازی انهار و کانال های آب در سطح شهر پاکدشت
تاریخ انتشار : خرداد ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ب.ظ
 
سرپرست شهرداری پاکدشت گفت: عملیات لایروبی و پاکسازی انهار، کانال های آب و جوی های خیابان های سطح شهر به منظور روان سازی و دفع پساب ها انجام می شود.
 لایروبی و پاکسازی انهار و کانال های آب در سطح شهر پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛ حسین شصتی سرپرست شهرداری پاکدشت با اشاره به اینکه پاکسازی و لایروبی انهار و کانال های آب از فعالیت های مداوم شهرداری پاکدشت است، تصریح نمود: عملیات لایروبی جوی های روباز و کانال های آب به طور مستمر توسط معاونت خدمات شهری شهرداری پاکدشت اجرا می شود.

شصتی اظهار داشت: این اقدامات با توجه به فرا رسیدن فصل گرما، با هدف حفظ پاکیزگی فضاهای شهری و به منظور پیشگیری از آبگرفتگی، کاهش آلودگی محیطی و جلوگیری از بوی تعفن انهار شهر انجام می پذیرد.

وی عنوان نمود: از جمله اقدامات اجرا شده در این زمینه را می توان به عملیات لایروبی جوی آب خیابان امام خمینی(ره)، لایروبی خیابان اوقاف، مسیل محمد اباد، شستشو و لایروبی انهار بلوار آموزش و پرورش، تنظیف و شستشو خیابان شاهد، لایروبی و نظافت کانال های آب و بلوار های کشاورز و استاد شهریار، لایروبی کانال ورودی حصارامیر و دیگر اقدامات از این قبیل اشاره کرد.

سرپرست شهرداری پاکدشت از شهروندان خواستار شد که با یاری رساندن به عوامل در امر نظافت شهر از ریختن زباله و نخاله های ساختمانی در جوی ها و کانال های اب خود داری کنند تا شاهد آبگرفتگی و انتشار بوی بد در معابر نباشیم.

کد مطلب: 8765
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری