لزوم احداث ۲ کتابخانه شهری و روستایی در قرچک
تاریخ انتشار : مهر ۱۸, ۱۳۹۷ ۱۲:۰۱ ق.ظ
 
سرپرست فرمانداری قرچک ضمن استفاده از ظرفیت سرای محلات در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در شهرستان بر لزوم احداث ۲ کتابخانه شهری و روستایی در قرچک تاکید کرد.
 لزوم احداث ۲ کتابخانه شهری و روستایی در قرچک

به گزارش ندای وارنا؛بهمن خطیبی صبح سه شنبه در سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان قرچک با اشاره به اهمیت ترویج کتاب و کتاب‌خوانی، طی سخنانی اظهار داشت: در بیان اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی همین بس که هرکجا کتابخانه‌ای ساخته شود شاهد کاهش شدید جرائم اجتماعی خواهیم بود و مردم با مراجعه به کتابخانه به‌عنوان یک‌نهاد فرهنگی و سپری کردن اوقات فراغت خود در کتابخانه سبب بهبود کیفیت زندگی فردی و اجتماعی خواهند شد.

وی با توجه بر کمبود فضای مطالعاتی در سطح شهرستان تأکید کرد که شهرداری، شورای شهر و دهیاری‌ها باید امکانات و شرایط لازم جهت افزایش کتابخانه‌های عمومی شهرستان را فراهم کنند.

خطیبی پیگیری ساخت دو کتابخانه شهری و روستایی، تقویت کتاب‌های منبع و مرجع در کتابخانه‌ها، استفاده از ظرفیت سرای محلات در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و برگزاری بزرگداشت ادب و هنر در سطح شهرستان را خواستار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: مناسب‌سازی مسیر ویژه تردد نابینایان در کتابخانه عمومی شهید باهنر توسط شهرداری منطقه یک، برگزاری جلسه مشترک با بنیاد نهج‌البلاغه، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در ۶ ماهه دوم سال جاری و خرید دستگاه پرکینر برای بخش نابینایان را مهم دانست و دستورات ویژه‌ای در این خصوص داد.

گفتنی است سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری و با حضور علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، آمنه بیات رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی و سایر اعضای انجمن در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4377
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری