لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی مبارزه با مواد مخدر در قرچک
تاریخ انتشار : آبان ۱, ۱۳۹۷ ۶:۲۶ ب.ظ
 
معاون سیاسی انتظامی فرماندار قرچک بر اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اقشار مختلف ازجمله صاحبان عطاری‌ها، کارگران، دانش آموزان و دانشجویان تأکید کرد.
 لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی مبارزه با مواد مخدر در قرچک

به گزارش ندای وارنا؛علیرضا جعفری پیش از ظهر سه شنبه در هفتمین جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک ضمن تقدیر از ادارات همگام با اهداف شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار امیدواری کرد با رشد کمی و کیفی برنامه‌ها شاهد موفقیت‌های بیشتری در خصوص مبارزه با معضل اعتیاد باشیم.

معاون فرماندار قرچک بر اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اقشار مختلف ازجمله صاحبان عطاری‌ها، کارگران، دانش آموزان و دانشجویان تأکید داشت و به دلیل گستره حوزه فعالیت فرهنگی و پیشگیری، از ارگان‌های مختلف خواست تا نهایت همکاری را با کمیته مربوطه لحاظ نمایند.

جعفری همچنین بر اهمیت تأمین زیرساخت‌های حوزه درمان و لزوم پیگیری برای ایجاد مراکز مربوطه در شهرستان قرچک تأکید کرد.

وی بابیان اینکه پیشگیری اولویت شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر قرچک است، اظهار کرد: در حال حاضر بحث مواد مخدر به یک دغدغه در سطح جامعه تبدیل‌شده است و اثرات آن فقط منحصر به یک حوزه خاص نیست بلکه در همه حوزه‌ها در سطح جامعه تأثیرگذار است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک بابیان اینکه با توجه به اینکه تاکنون گزارشی از کشت خشخاش در شهرستان گزارش نشده است، تأکید کرد: اداره جهاد کشاورزی جهت جلوگیری از کشت احتمالی خشخاش در مزارع و گلخانه‌ها، کماکان نظارت لازم را معمول و در صورت مشاهده موارد، گزارش آن را سریعاً به فرمانداری ارائه نماید.

گفتنی است، هفتمین جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک به ریاست علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4860
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری