معاون فرماندار قرچک تأکید کرد:
لزوم تقسیط بدهی واحدهای تولیدی توسط دستگاه‌های اجرایی/ تمرکز ویژه مدیران قرچک بر اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی
تاریخ انتشار : مهر ۹, ۱۳۹۷ ۱:۲۷ ب.ظ
 
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک گفت: با عنایت به‌ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور برابر دستورالعمل‌های مربوطه، تمامی دستگاه‌های اجرایی درزمینهٔ تقسیط بدهی واحدهای تولیدی اقدام کرده و از هرگونه قطع خدمات خودداری نمایند.
 لزوم تقسیط بدهی واحدهای تولیدی توسط دستگاه‌های اجرایی/ تمرکز ویژه مدیران قرچک بر اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی

به گزارش ندای وارنا؛اله بخش حبیبی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تسهیل رفع موانع تولید شهرستان قرچک با اشاره به مسائل جدی در اقتصاد کشور و مجموعه‌ای از عدم تعادل‌های اقتصادی اظهار کرد: در حال حاضر شرایط کشور نسبت به گذشته مقداری متفاوت شده که بخشی از این موضوع به دلیل تحریم‌های خارجی و بخشی بیشتری نشاءت گرفته از تحرکات داخل کشور است .
وی افزود: لذا می‌بایست درزمینهٔ مدیریت بهینه و درست در سطح کلان و همچنین منطقه‌ای تلاش و دقت عمل بیشتری جهت ارائه خدمات و رفع مسائل و مشکلات مردم به عمل آورد.
حبیبی پیگیری تحقق شعار سال، خرید کالای ایرانی را وظیفه‌ای همگانی در سطح شهرستان جزو وظایف خطیر و ویژه مدیران برشمرد و بر لزوم ایفای نقش حمایتی از سوی ادارات شهرستان تأکید کرد.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک از مدیران خواست تا تمرکز ویژه‌ای بر اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات پروژه‌های اقتصادی بخش خصوصی و دولتی معمول نمایند و همچنین خواستار انسجام و توجه بیشتر دستگاه‌های اجرایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و خرید کالای ایرانی و به‌کارگیری بخش خصوصی در مسیر تولید و اشتغال در سطح شهرستان شدند.
وی تأکید کرد: به‌منظور نظارت در راستای شرح وظایف ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تمامی دستگاه‌های اجرایی به‌صورت ماهانه نسبت به ارائه گزارش عملکرد خود درزمینهٔ اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی حسب بر نقش‌های شهرستانی به فرمانداری و ثبت آن در سامانه www.moghavemati-th.com اقدام نمایند.
معاون فرماندار قرچک تصریح کرد: با توجه به‌ضرورت احداث گلخانه‌ها به‌منظور افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف آب، ادارات جهاد کشاورزی، شهرداری، بخشداری و دهیاری‌ها درزمینهٔ صدور پروانه برای سازهای سبک احداث گلخانه به استناد مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران اقدام و در این رابطه در کوتاه‌ترین زمان ممکن درخواست مراجعین را رسیدگی نمایند.
حبیبی تأکید کرد: پیرو مصوبات قبل و به‌منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی بخش کشاورزی، جهاد کشاورزی شهرستان گزارشی دقیق و به تفکیک از وضعیت این واحدها به فرمانداری ارسال و کمیته‌ای تخصصی با شهرداری، فرمانداری و جهاد کشاورزی جهت بررسی و رفع موانع موجود تشکیل و نتیجه برای تصمیم‌گیری نهایی ارائه گردد.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک اظهار کرد: با توجه به لزوم رصد وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه و پیشگیری از تعطیلی احتمالی آن‌ها و به‌روزرسانی وضعیت بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی، تمامی دستگاه‌های خدمات رسان نسبت به ارائه گزارشی از وضعیت بدهی‌های این واحدها به دبیرخانه ستاد جهت پیگیری‌های بعدی اقدام نمایند.
وی افزود: با عنایت به‌ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور برابر دستورالعمل‌های مربوطه، تمامی دستگاه‌های اجرایی درزمینهٔ تقسیط بدهی واحدهای تولیدی اقدام کرده و از هرگونه قطع خدمات خودداری نمایند.
شایان‌ذکر است در پایان این جلسه هر یک از اعضاء بابیان نکات کارشناسی و توضیحات فنی پیرامون موضوع جلسه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
گفتنی است، جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تسهیل رفع موانع تولید شهرستان قرچک با حضور اله بخش حبیبی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک و سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

منبع : قرچک آنلاین

انتهای پیام/

کد مطلب: 4181
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری