فرماندار پیشوا:
لزوم جامع‌نگری در حوزه آموزش و پرورش/ کیفیت‌بخشی به مقوله آموزش در دستور کار قرار گیرد
تاریخ انتشار : خرداد ۲۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا گفت: استفاده بهینه از فضای مجازی و بهره‌گیری از ابتکارات و طرح‌های نوآورانه جهت ارائه آموزش های مطلوب به دانش‌آموزان ضروری است و متولیان آموزشی باید از این فرصت برای پیشبرد امر تعلیم و تربیت بیشترین استفاده را ببرند.
 لزوم جامع‌نگری در حوزه آموزش و پرورش/ کیفیت‌بخشی به مقوله آموزش در دستور کار قرار گیرد

به گزارش ندای وارنا؛ حسین عباسی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش یک حوزه گسترده است و نگاه تک بعدی به این حوزه پاسخگو نیست و تکالیف و وظایف تعریف شده باید با دید وسیع و جامعی پیش برده شوند.

عباس گفت: در حوزه زیرساخت‌ها و فضاهای آموزشی شهرستان دچار مشکل هستیم و در این شورا ضمن تصمیم‌گیری در خصوص رفع آن باید در حوزه کیفیت‌بخشی به حوزه آموزش نیز تصمیمیات اثرگذاری اتخاذ شود.

فرماندار پیشوا افزود: مشکلات آموزشی باید در جلسات کارگروه‌ها به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و سپس در سطح شورا تصمیم‌گیری شودتا تاثیرات کمی و کیفی شورا در حوزه آموزش به وضوح دیده شود.

 ظرفیت فضای مجازی برای ارتقای سطح آموزش به‌کار گرفته شود

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و علیرغم تعطیلی مدارس و واحدهای آموزشی، امر آموزش متوقف نگردید و فرهنگیان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت شهرستان پیشوا با حسن تدبیر، دلسوزی و تعلق خاطر همه توان خود را جهت ارائه آموزش‌های مجازی و غیرحضوری برای دانش‌آموزان به کار گرفتند.

این مسوول افزود: استفاده بهینه از فضای مجازی و بهره‌گیری از ابتکارات و طرح‌های نوآورانه جهت ارائه آموزش های مطلوب به دانش‌آموزان ضروری است و متولیان آموزشی باید از این فرصت برای پیشبرد امر تعلیم و تربیت بیشترین استفاده را ببرند.

عباسی خاطر نشان کرد: عمده دستگاه‌های اداری شهرستان با مشکلات مالی و زیرساختی روبرو هستند و در این بین آموزش و پرورش به دلیل جامعه هدف گسترده و همچنین نقش آن در پایه‌گذاری و تربیت نیروی انسانی بیشتر مورد توجه است.

کد مطلب: 8829
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری