لزوم نگاه ویژه استاندار جدید به شهرستان‌های تهران/ استکبار به کودک کشی خود می‌بالد
تاریخ انتشار : آذر ۲۳, ۱۳۹۷ ۷:۳۹ ب.ظ
 
امام‌جمعه قرچک گفت: شهرستان‌های استان تهران جزو مناطق محروم محسوب می‌شوند و نیازمند اعتبارات ویژه هستند و انتظار داریم که استاندار جدید به شهرستان‌ها توجه داشته باشد.
 لزوم نگاه ویژه استاندار جدید به شهرستان‌های تهران/ استکبار به کودک کشی خود می‌بالد

به گزارش ندای وارنا؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بعد از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار داشت: اهمیت تقوا از دید حضرت علی(ع) این است که هر کس از تقوا جدا شود شیفته شهوت شود به  دنبال هوا و هوس‌های نفسانی می‌رود و این روش انسان را به سمت به رزق هدایت می‌کند.

وی گفت: در روزهای گذشته ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) را داشتیم و ایشان حضور سه امام بزرگوار را به‌خوبی درک و از وجود سه امام در طول عمر بابرکت خود استفاده کردند.

امام‌جمعه قرچک افزود: در آن زمان حضرت عبدالعظیم(ع) مظلومیت شیعه را به‌خوبی درک کرده بود و سعی می‌کرد تا به امامان وقت به‌صورت پنهانی کمک کند.

وی با بیان اینکه همه این شهادت‌ها و فداکاری‌ها برای این بود که از اصل دین عقب نمانیم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید فراوان به برگزاری یادواره شهدا دارند که علت این تاکید، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و معرفی کسانی که جان خود را برای اقتدار این نظام و انقلاب دادند.

امام‌جمعه قرچک با بیان اینکه متاسفانه ما قدردان آنچه که داریم، نیستیم، گفت: ما در زندگی روزمره خود قدردان پدر و مادر خود نیستیم و آنچه داریم فراموش می‌کنیم و بعد از فوت پدر و مادر بر سروصورت خود می‌زنیم در حالی که در زندگی باید گوش‌به‌فرمان پدر و مادر باشیم و احترام و تکریم به پدر و مادر خود را سرلوحه برنامه خود قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به ۲۷ آذرماه روز وحدت حوزه و دانشگاه؛ گفت: این روز بدلیل سالروز شهادت استاد عالی‌قدر آیت‌الله مفتح نامگذاری شده است، بدانید که همه شهدا در نزد خدا مقام عالی دارند، شهیدان مفتح و مطهری در بعد علمی تأثیرگذاری فراوانی داشتند و کتاب‌هایی نوشتند که در حال حاضر هم در جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اسماعیلی با بیان اینکه حضرت امام فرمودند دشمن از اولین روز پیروزی انقلاب تصمیم داشت دو قشر حوزوی و دانشگاهی را از یکدیگر جدا کند، خاطرنشان کرد: این دو قشر آینده و تداوم نظام را می‌سازند چراکه جوانان تحصیل‌کرده در حوزه و دانشگاه مدیران آینده نظام هستند و دشمن همیشه سعی دارد در بین این دو قشر تفرقه ایجاد کند.

وی تصریح کرد: دشمن و استکبار جهانی از دانشگاه اسلامی هراس دارد، علت اصلی عقب‌نشینی دشمن، ایمان راسخ و قدرت مقاومت در مقابل دشمن است که دشمن عقب‌نشینی می‌کند، امروز بزرگ‌ترین دستاورد دشمنان کودک کشی است و استکبار به کودک کشی خود می‌بالد.

امام‌جمعه قرچک بیان داشت: مسؤولان داخلی باید اقتصاد مقاومتی را به کار گیرند، برنامه دشمن در خصوص تابستان داغ برملا شد، دشمن در حال کشیدن نقشه جدید علیه کشور است و این نقشه‌ها ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: دولت‌مردان باید نسبت به برنامه‌های انحرافی دوری کرده و براساس دو خطی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند در خط ولایت و انقلاب باشند.

اسماعیلی افزود: اگر بر اندیشه خط ولایت‌فقیه حرکت کنیم موفق خواهیم شد و پشت کردن به دشمن تنها راه خروج برون‌رفت از فشار و تحریم اقتصاد مقاومتی است.

وی در خصوص انتصاب استاندار تهران گفت: به آقای مقیمی که در مدت حضور در پست استانداری تلاش‌های فراوانی داشت خدا قوت می گوییم و به استاندار جدید که از نیروهای ولایی و انقلابی است، تبریک گفته و از وی می‌خواهیم که نگاه ویژه به شهرستان‌های استان تهران داشته باشند.

امام‌جمعه قرچک پیرامون محروم بودن شهرستان‌های استان تهران گفت: شهرستان‌های استان تهران جزو مناطق محروم محسوب می‌شوند و نیازمند اعتبارات ویژه هستند و باید به شهرستان‌ها ویژه نگاه شود.

وی در پایان گفت: مسؤولان به اقلام و اجناس روزمره و مورد نیاز مردم نظارت لازم و کافی را داشته باشند زیرا شاهدیم که نرخ این اقلام به‌صورت ساعتی بالا و پائین می‌شود.

منبع :فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 6210
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری