لزوم پرهیز از تک بعدی شدن فعالیت روابط عمومی‌های پیشوا
تاریخ انتشار : آذر ۴, ۱۳۹۷ ۱:۳۷ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا بر لزوم پرهیز از تک بعدی شدن فعالیت روابط عمومی‌های پیشوا تاکید کرد.
 لزوم پرهیز از تک بعدی شدن فعالیت روابط عمومی‌های پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی صبح شنبه در جلسه مجمع عمومی و انتخابات هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان پیشوا فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و بیان داشت: در سال جاری هفته بسیج مقارن با هفته وحدت است که هردو از یادگارهای امام راحل برای خنثی‌سازی دسیسه های دشمن، تقویت وحدت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است و امیدوارم از این ایام با تقویت اقدامات جهادی، وحدت‌بخش و امیدآفرین بتوانیم زمینه اعتلاء و توسعه کشور را بیش از پیش فراهم سازیم.

فرماندار شهرستان پیشوا پویایی را لازمه کار روابط عمومی‌ها دانست و گفت: اگر روابط عمومی‌ها از پویایی و خلاقیت برخوردار باشند می توانند تحرک و نشاط را به‌تمامی سازمان منتقل کنند و با انعکاس خدمات و فعالیت‌هایی که در راستای پاسخ به مطالبات مردمی صورت می‌گیرد،  اعتماد و آرامش خاطر را در مردم افزایش دهند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان پیشوا اظهار کرد: توانایی فعالان حوزه روابط عمومی در انعکاس هنرمندانه اخبار و اطلاعات می‌تواند در جهت‌دهی به افکار عمومی به عنوان یک عامل نیرومند در جریان زندگی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اثرگذار بوده و نگاه مثبتی را نسبت به مدیران و دستگاه‌ها ایجاد کند.

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در اعتمادسازی و اعتماد افزایی در جامعه، گفت: تلاش روابط عمومی‌ها در اعتمادسازی و امیدآفرینی، اثربخشی کارکردهای آنان را تضمین می‌کند.

وی بابیان اینکه جلسه مشترک روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه در آینده‌ای نزدیک در فرمانداری برگزار خواهد شد، بیان داشت:  تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید برای شفافیت عملکرد سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستلزم ارتباط موثر، سازنده و دوسویه روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه و فعالان عرصه ارتباطات و خبررسانی است.

عباسی روابط عمومی‌ها را مشاوران امین مدیران دستگاه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید با بهره مندی از علم، هنر، خلاقیت، صداقت محوری، امانت‌داری برای تسهیل امور به مسئولان یاری رسانند.

وی با تاکید بر لزوم تحقق جایگاه و منزلت واقعی روابط عمومی‌ها در ادارات، گفت: روابط عمومی‌ها باید به عنوان مشاوران مدیران معرفی و در جلسات شورای معاونین حضورداشته باشند و مدیران باید ضمن فراهم‌سازی فضای کار برای روابط عمومی‌ها، نقش‌های راهبردی به آن‌ها سپرده و آنان را در تصمیم‌گیری‌ها و خط مشی های سازمان‌ها مشارکت دهند.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: روابط عمومی‌ها نیز باید با باور و اعتقاد قلبی نسبت به جایگاه خود و نقشی که می‌توانند ایفا کنند در انجام وظایف محوله و شناساندن و تأثیرگذاری این جایگاه به مجموعه سازمان، مراجعین و مخاطبان تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان پیشوا بیان کرد: حوزه کاری روابط عمومی‌ها بسیار گسترده است  و نباید این حوزه تأثیرگذار فقط مبدل به بخش تبلیغات سازمان شود بلکه مفاهیم و ارتباطات دوسویه و سایر وظایف تعریف‌شده نیز همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از تک بعدی شدن فعالیت روابط عمومی‌ها گفت: روابط عمومی‌ها باید با تلاش عالمانه، هنرمندانه و خلاقانه و با مردم مداری و ایجاد سازوکارهای کارآمد و اثربخش برای ارتباط با مردم در جهت حرکت ادارات برای خدمتگزاری شایسته به مردم تلاش کنند تا در نهایت خدماتی که به شهروندان ارائه می‌شود منجر به انتفاع و رضایتمندی عمومی مردم گردد.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5789
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری