لیگ برتر والیبال؛ پیروزی قاطع صالحین بر سایپا/ورامینی ها امیدوار ماندند
تاریخ انتشار : بهمن ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۵ ب.ظ
 
تیم صالحین ورامین در دور دوم مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور توانست تیم قدرتمند سایپا را شکست داده و به حضور در مرحله نیمه نهایی امیدوار شود.
 لیگ برتر والیبال؛ پیروزی قاطع صالحین بر سایپا/ورامینی ها امیدوار ماندند

 

به گزارش ندای وارنا

دور دوم مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر چهارشنبه در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از مهم ترین دیدارهای این هفته، تیم های صالحین ورامین و سایپا به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم سایپا در دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال، توانسته بود در خانه مقابل صالحین ورامین به پیروزی برسد و در صورت برتری مقابل نماینده والیبال ورامین در سالن شهید گلعباسی، به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر صعود کند.

تیم صالحین ورامین در حالی میزبان تیم سایپا بود که هواداران خونگرم این منطقه، استقبال پرشوری از این مسابقه کردند و تلاش داشتند تا با تشویق های خود، زمینه حضور صالحین در مرحله نیمه نهایی را فراهم آورند.

نماینده والیبال ورامین در جدال با سایپا محکوم به پیروزی بود، چرا که شکست در این مسابقه، حکم خداحافظی و حذف صالحین از لیگ برتر والیبال را امضا می کرد و این امر شوک بزرگی به هواداران متعصب ورامینی بود.

تیم صالحین ورامین در این مسابقه با حمایت هواداران خود توانست نمایش بسیار خوبی را از خود نشان دهد و با برتری مقابل سایپا، تکلیف تیم صعود کننده را به بازی سوم بکشد.

نماینده والیبال ورامین ست های اول و دوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۶ بر ۲۴ به سود خود به پایان رساند تا به پیروزی در این مسابقه امیدوار شود.

صالحین ورامین در ست سوم نیز نمایش خوبی را از خود نشان داد و از همان امتیازات ابتدایی توانست برتری خود را بر حریف نشان دهد و در نهایت این ست نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ به سود شاگردان عطار به پایان رسید تا در نهایت نماینده والیبال ورامین با نتیجه سه بر صفر مقابل سایپا به پیروزی برسد.

منبع: مهر

کد مطلب: 928
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری