مادران شهدا اسوه صبر و استقامت هستند
تاریخ انتشار : دی ۶, ۱۴۰۲ ۴:۵۹ ب.ظ
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین گفت: مادران و همسران شهدا، اسوه‌های صبر و استقامت هستند که در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، از همه هستی و ثمره زندگی خویش گذشتند تا امنیت ارزانی جامعه اسلامی شود.
 مادران شهدا اسوه صبر و استقامت هستند

به گزارش ندای وارنا؛  آزمان کادری، روز چهارشنبه همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) در همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا با عنوان شکوه ایثار که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد اظهار داشت: مادران و همسران شهدا، اسوه‌های صبر و استقامت هستند که در راه دفاع از ارزش های اسلامی، از ثمره زندگی خویش گذشتند.

وی افزود: مادران و همسران شهدا با جهاد در راه خدا ، با ارزش ترین دارایی خود که همان فرزند و همسرانشان است تقدیم راه خدا کردند و در این مسیر صبر پیشه کردن و با برافراشته نگاه داشتن پرچم شهادت اجازه ندادند که راه و نام شهیدان فراموش شود.

کادری تصریح کرد: مادران و همسران شهدا مهمترین عامل برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند، کسانی که از خوشی‌ها و وابستگی‌های دنیوی گذشتند تا عزت، آبرو و اقتدار نصیب ایران اسلامی شود.

مادران شهدا اسوه صبر و استقامت هستند

در پایان این مراسم که در حضور پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام ایران اسلامی برگزار شد، از مادران و همسراه شهدا تقدیر شد.

شهرستان ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۷۵۵ شهید، ۲ هزار جانبار، ۹۵ آزاده و ۵۵ شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده‌اند.
در حال حاضر ۳۱۵ مادر شهید و ۱۶۸ همسر شهدای شهرستان ورامین در قید حیات هستند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15115
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری