امام جمعه قرچک :
ما باید همه ادامه دهنده راه شهدا باشیم
تاریخ انتشار : مهر ۳, ۱۳۹۷ ۵:۰۵ ب.ظ
 
این سفارش عملیاتی شود تا موفق شویم و چرخه اقتصادی کشور را به حرکت در بیاوریم.
 ما باید همه ادامه دهنده راه شهدا باشیم

به گزارش ندای وارنا؛امام جمعه قرچک قرچک گفت: پس ما باید همه ادامه دهنده راه شهدا با استفاده ار منویات مقام معظم رهبری باشیم که این راه چراغ راه روشن است

حجت الاسلام و المسلمین حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در یادواره شهدا و وداع با شهید گمنام دوران دفاع مقدس اظهار داشت: همه ی عالم را برای آدم خلق کرده اند، وجود ناشناخته ی انسان که بزرگترین معجزه ی خدای رحمان است در وجود انسان نخفته شده است.

اسماعیلی گفت: این کالبدی که بعد از این همه پیشرفت دانش و تخصص های متعدد هنوز شناخته نشده است.
وی افزود: کسانی که در علم غرق می شوند و به باطن وجودی پی می برند و همین اعضایی که شب و روز از آن بهره مند هستیم اما به عظمتش بی توجه هستیم چه فعل و انفعالاتی در این اعضا در حال صورت گرفتن است.


وی در ادامه افزود: ما باید مطیع خداوند باشیم و واجباتش را عمل کنیم و از منعیات را پرهیز کنیم شاکر خداوند می شویم.

امام جمعه قرچک بیان کرد: دانشجو، طلبه و استاد باید بیش از همه بنده باشد و با پیشه کردن تقوا توفیقی در مسیر هدایت و بندگی است.
وی تاکید کزد: یکی دیگر از عوامل آنانی که زمینه ساز هدایت بشریت قرآن، عترت و شهدا هستند.
اسماعیلی تصریح کرد: باید قبول داشته باشیم که هرچه داریم از شهدا داریم،با شهدا میتوانیم به اهداف برسیم با شهدا میتوانیم به خواسته هایمان برسیم و مشکلات اقتصادیمان را مرتفع کنیم.


وی گفت: آنانی که با وصایای شهدا سر و کار دارند میدانند همه ی شهدا توصیه و سفارششان به ما این است که مطیع ولایت باشیم و امروز باید این سفارش عملیاتی شود تا موفق شویم و چرخه اقتصادی کشور را به حرکت در بیاوریم.

امام جمعه قرچک خاطر نشان کرد: پس ما باید همه ادامه دهنده راه شهدا با استفاده ار منویات مقام معظم رهبری باشیم که این راه چراغ راه روشن است.

منبع:قرچک آنلاین

انتهای پیام/س

کد مطلب: 3998
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری