مجتمع آموزش عالی سلامت در ورامین آغاز به كار كرد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۵۷ ب.ظ
 
نخستین مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان ورامین روز یكشنبه فعالیت خود را در جذب دانشجویان حوزه بهداشت و درمان آغاز كرد
 مجتمع آموزش عالی سلامت در ورامین آغاز به كار كرد

به گزارش ایرنا فرماندار ورامین در مراسم آغاز به كار این مجتمع آموزشی گفت: در سفر وزیر وقت بهداشت و درمان دولت دهم به شهرستان ورامین ، موضوع استقرار شعبه بین الملل دانشگاه شهید بهشتی در شهرستان ورامین مطرح و مقرر شد مسئولین شهرستان ورامین با واگذاری ساختمان مورد نیاز زمینه این مهم را فراهم آورند.
محسن خوانساری افزود: رایزنی های صورت گرفته در خصوص استقرار شعبه بین الملل دانشگاه شهید بهشتی باعث شد تا مسئولین ورامین با همكاری شهرداری و شورای اسلامی وقت ساختمانی را كه به منظور ایجاد مركز فرهنگی در این شهرستان احداث شده بود در اختیار دانشگاه شهید بهشتی قرار دهند.
وی گفت: پیگیری و مكاتبات صورت گرفته از سوی فرمانداری ورامین پس از سال ها به نتیجه رسید و با تصویب استقرار مجتمع سلامت، دانشجویان رشته های مرتبط با بهداشت و درمان می توانند در این واحد تحصیل كنند.
وی تصریح كرد: استقرار مجتمع آموزشی سلامت در شهرستان ورامین در دویست و چهل و پنجمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشكی به تصویب رسید و این مجتمع در پنج رشته تحصیلی اقدام به جذب دانشجو خواهد كرد.
خوانساری افزود: دولت خدمات شایسته ای در حوزه بهداشت و درمان كشور به مردم ارائه كرده كه اجرای طرح تحول نظام سلامت از جمله این خدمات است.
وی گفت: ورامین به دلیل قرار گرفتن در مركز جنوب شرق استان تهران از شرایط ویژه ای در حوزه بهداشت و درمان برخوردار است به گونه ای كه بسیاری از بیماران نیازمند خدمات درمانی به این شهرستان مراجعه می كنند در صورتی كه شهرستان ورامین خوداز كمبود امكانات درمانی رنج می برد و یقینا با راه اندازی این مجتمع می توان گام های اساسی در رفع نیازهای شهرستان در این حوزه برداشت.
شهرستان ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ كیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
در ورامین یك بیمارستان دولتی به نام شهید مفتح و یك بیمارستان تأمین اجتماعی به نام شهدای ۱۵ خرداد مستقر بوده و خدمات درمانی را به مردم ارائه می دهد.

کد مطلب: 563
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری