برای تبریزی‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم
مجرد: با شهرداری ورامین قرارداد امضا کردم
تاریخ انتشار : مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۱۷ ب.ظ
 
سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: برای فصل آینده با تیم شهرداری ورامین مذاکراتی انجام داده و در نهایت قرارداد هم امضا کردم.
 مجرد: با شهرداری ورامین قرارداد امضا کردم

به گزارش ندای وارنا؛روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه درحالی که گفته می‌شود علی‌‌اصغر مجرد، دفاع وسط تیم ملی والیبال ایران با شهرداری ورامین به توافق رسیده، طبق اعلام باشگاه شهرداری تبریز این بازیکن به عنوان نخستین بازیکن به این تیم پیوسته است.

این موضوع خیلی زود با واکنش باشگاه شهرداری ورامین روبرو شد. روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین اعلام کرد «پیرو درج مطلبی در برخی رسانه‌ها مبنی جذب علی‌اصغر مجرد توسط یکی از تیم‌های لیگ برتری به اطلاع می‌رساند، این بازیکن قرارداد رسمی با تیم والیبال شهرداری ورامین منعقد نموده است.»

علی‌اصغر مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص این اتفاق اظهار داشت: چندی پیش مذاکراتی را با مسئولان تیم والیبال شهرداری تبریز انجام دادم، اما قراردادی امضا نشد. بعد از مدتی اعلام شد که این باشگاه منحل شده و دیگر در لیگ برتر والیبال حضور نخواهد داشت.

وی ادامه داد: پس از این موضوع من با باشگاه جدیدی وارد مذاکره شدم و در نهایت با تیم جدیدم یعنی شهرداری ورامین به توافق رسیدم و قرارداد هم امضا کردم. فکر می‌کنم حق هر بازیکنی باشد که بتواند برای آینده خود تصمیم‌گیری کند. بعد از انحلال یک باشگاه بازیکنانی که با آن مذاکره کرده‌اند باید خیلی زود تیم جدیدی برای خود پیدا کنند و من هم همین کار را کردم. من برای تبریزی‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم، اما من اکنون با باشگاه شهرداری ورامین قرارداد امضا کردم و در اختیار این تیم خواهم بود.

منبع : فارس

انتهای پیام/س

 

کد مطلب: 3097
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری