امام جمعه موقت ورامین:
مجلس یازدهم با روحیه جهادی موانع جهش تولید را برطرف کند
تاریخ انتشار : خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۰ ب.ظ
 
امام جمعه موقت ورامین گفت: انتظار می‌رود که مجلس یازدهم با روحیه جهادی و انقلابی، تجهیزات تولید و رفع موانع را به عنوان اولین اولویت ها در نظر بگیرد.
 مجلس یازدهم با روحیه جهادی موانع جهش تولید را برطرف کند

به گزارش ندای وارنا؛  حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی سالاریه و ۳ واحد تولیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیاری از تولیدکنندگان با انگیزه بالای تولید، توسعه تولید، ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری‌های کلان از موانع تولید گلایه مند هستند.

وی ادامه داد: بحث بانک‌ها، صدور مجوزها و ارائه تسهیلات در حوزه‌های مختلف از دغدغه‌هایی است که به طور جدی بسیاری از تولیدکنندگان را رنج می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: لذا مجلس به عنوان ناظر بر اجرای قوانین و به عنوان یک جایگاهی که باید سوال بکند و موانع رو در بُعد نظارتی و سطح کلان نظارت کند.

محمودی افزود: انتظار می‌رود که مجلس یازدهم با روحیه جهادی و با این هیئت رئیسه انقلابی، جهش تولید و رفع موانع را به عنوان اولین اولویت خودشان ببیند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین بیان داشت: مجلس باید هر مدیری در هر موقعیتی که ایجاد موانع می‌کند و سنگ‌اندازی انجام می‌دهد، به طور جدی با آن جایگاه به عنوان مسئول و مدیر برخورد کنند و روحیه امید و نشاط را در تولید کنندگان تقویت کند.

کد مطلب: 8217
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری