مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت در شمیرانات افتتاح شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۲ ۸:۳۵ ب.ظ
 
همزمان با پنجاه و چهارمین شنبه های امید و افتخار، مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت در شمیرانات بهره برداری شد.
 مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت در شمیرانات افتتاح شد

به گزارش ندای وارنا؛ با حضور امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مدیران شهری، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جامعه ورزشی این مجموعه ورزشی امروز/شنبه/ به بهره برداری رسید.

سیدمهدی صباغ شهردار منطقه یک در حاشیه این آئین به ایرنا گفت: مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت با هدف توسعه سرانه های ورزشی و ارتقای فرهنگ ورزش بین جوانان و نوجوانان در پنجاه و چهارمین شنبه های امید و افتخار در شهرک نفت افتتاح و آماده بهره برداری شد.

وی ادامه داد: طرح های توسعه منطقه ای، محله ای و احداثی با هدف رفع مشکلات شهروندان در محلات ۲۷ گانه شمال تهران تعریف و با تلاش شبانه روزی کارکنان و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان در حال اجراست که از این بین در سال جدید با بهره گیری از شعار” تهران شهر تلاش و سر زندگی پروژه ی مجموعه ورزشی در شهرک نفت به بهره برداری رسید.

به گفته این مسئول ، مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت با یک هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در زمینی به وسعت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع با مجموعه سالن های ورزشی بدنسازی، ایروبیک، بسکتبال، والیبال، فوتسال و… افتتاح شد.

صباغ افزود: با احداث این پروژه مساحت مجموعه های ورزشی در اختیار منطقه یک به بیش از ۶۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع رسید که برای جوانان و نوجوانان نوید بخش توسعه فعالیت های ورزشی و ارتقاء سلامت است.

وی گفت: این پروژه در دو طبقه شامل سوله به مساحت ۹۰۰ متر مربع، اداری، ورزشی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و ظرفیت ۱۰۰ تماشاچی با اعتبار کل ۲۰ میلیارد تومان آماده سازی شده است.

منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ است و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران به حساب می‌آید.

این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

کد مطلب: 13206
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری