امام جمعه شهرستان پیشوا:
محاکمه علنی عامل افشای تردد شهید سلیمانی/ دولت در سال آخر رها شده است
تاریخ انتشار : خرداد ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب.ظ
 
امام جمعه شهرستان پیشوا با بیان این که دولت در سال آخر کاملا رها شده است گفت: آن فرد منافق صفت که مکان جغرافیایی شهید سلیمانی سردار دلهای ما را به دشمن لو داده باید محاکمه علنی شود.
 محاکمه علنی عامل افشای تردد شهید سلیمانی/ دولت در سال آخر رها شده است

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام والمسلمین روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در نمازجمعه این هفته که با پروتکل های بهداشتی برگزار شد در خطبه های عبادی سیاسی اظهار کرد:برای شناخت امام و امامت و بحث مهدویت راه ها و دروازه های زیادی وجود دارد این که وجود مقدس ائمه معصومین (ع) را درک کنیم قطعا برای ورود به این درک دروازه هایی به ما معرفی شده است.

وی افزود: شناخت واقعی حضرات معصومین (ع) برای ما مقدور نیست همچنان که خدای متعال را به معنای واقعی نمی توانیم بشناسیم اما می توان برای درک و شناخت بهتر از درهایی ورود کرد و این که چه اندازه نسبت به صاحبان و مالکان خود یعنی ائمه معصومین(ع) شناخت داریم اگر می خواهیم ائمه معصومین(ع) را بشناسیم دروازه اول قرآن و دروازه دوم دعا و سوم اهل بیت و چهارم زیارت ائمه معصومین(ع) است.

حجت الاسلام باقری با اشاره به کسانی که به نظام و انقلاب خیانت کردند عنوان کرد: راهی که امام عزیز برای باز کرد و مقام معظم رهبری این راه را ادامه دادند در راستای تشکیل حکومت علوی است البته که مشکلات و سختی هایی در کشور وجود دارد خیانت هایی در کشور دیده می شود و البته طبری ها در کشور و حاکمیت اسلامی دیده می شود که باید در ملا عام مقابله و محاکمه شود که این گونه گستاخانه در مقابل ملت می ایستد و می گوید فلانی رفیق من بوده و به من مال داده این توهین به ملت و قوه قضائیه است که باید محاکمه شود.

باقری با اشاره به افشای تردد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: البته در این حاکمیت اسلامی افرادی منافق صفت رشد کردند که مثلا مکان جغرافیایی سردار دلهای ما قاسم سلیمانی را می فروشند و لو می دهند او نیز باید محاکمه علنی شود و مردم ببینند.

وی ادامه داد: بعضی از مسئولین بی وجدان و خیانتکار که در این حاکمیت اسلامی چه خیانت هایی که نکردند اما این پرچم که برافراشته شده است پرچم اسلام و شیعه و انقلاب است خوشبختانه قوه قضائیه مبارزه و مقابله با مفسدین سیاسی و اقتصادی و منافق صفت را انجام می دهد این پرچم شیعه است و باید نظام اسلامی در تمام ابعاد تقویت شود افرادی که به این شیعیان و مردم و نظام خیانت می کنند را از انقلاب جدا کنیم.

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: بعد از ۲۰ سال از تاسیس جهاد سازندگی بعضی ها کار غلط و اشتباهی کردند که جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی را با هم ادغام کردند که رهبری نیز فرمودند فصاحت بزرگ و ضرر متراکم به کشور و نظام و انقلاب بود.

روح الله باقری با اشاره به گرانی های اخیر کشور اظهار کرد: از اواخر سال ۹۸ و اوایل سال ۹۹ و هفته های اخیر بازار طلا و ارز و مسکن و کالاهای اساسی مردم که در همین کشور تولید می شود اما با گران ترین قیمت به دست مردم می رسد وضعیت کرونایی کشور نیز مردم را نگران کرده است.

وی افزود: دولت نیز سال آخرش است ما حس می کنیم که رها شده است هر چند در این ۷ سال نیز ما از این دولت چیزی ندیدیم اما در سال آخر دیگه کاملا رها شده است اگر یکی از مسئولین مستاجر بودند و اجاره بها پرداخت می کردند و از بیت المال استفاده نمی کردند آیا اجازه می دادند که قیمت مسکن به صورت افسار گسیخته بالا برود؟

حجت الاسلام باقری با اشاره به مجلس جدید عنوان کرد: مجلس جدید, نوپا و تازه نفس است که انتظار داریم قوه قضائیه نیز که اخیرا ورود می کند و اخیرا به مسئله خودرو ورود پیدا کرده است هرچند در خودرو انتظار داشتیم با این ثبت نام ها قیمت ها کاهش پیدا نکند نه این که هر خودرویی ۵ میلیون نیز گران تر شود.

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: زمانی که ترامپ ملعون گفت با کشته شدن و رفتن قاسم سلیمانی امنیت آمریکا بیشتر شده است این امنیت شما را داریم می بینیم امنیت کاذب و دروغین ترامپ را مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: اخیرا بعضی ها از شهرهای آمریکا را تسخیر کردند هرچند در روزهای آینده این اعتراضات کمرنگ تر می شود اما پس لرزه های این اعتراضات خواهد ماند افول آمریکا و از بین رفتن آن ها یعنی این که زورگویی و ابرقدرتی و ادعای آن ها از بین می رود.

 

کد مطلب: 8678
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری