محور هراز ۶ روز مسدود می‌شود
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۲ ۶:۴۷ ب.ظ
 
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه این هفته و روزهای مشابه هفته آینده از ساعت ۷ صبح الی ۱۷ مسدود خواهد شد و هموطنان می‌توانند از مسیرهای جایگزین فیروزکوه و کندوان تردد کنند.
 محور هراز ۶ روز مسدود می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛  ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران  در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پرحجم در جریان است و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده و هموطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: محور هراز طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه این هفته و روزهای مشابه هفته آینده از ساعت ۷ صبح الی ۱۷ مسدود خواهد شد و هموطنان می‌توانند از مسیرهای جایگزین فیروزکوه و کندوان تردد کنند.

کهریزی علت انسداد محور هراز را عملیات تعمیری در محدوده استان مازندران اعلام و ابراز کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان در جریان است و به دلیل بزرگراهی بودن این محورها تردد به سهولت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، اذعان کرد: هم وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر مسافران رقم بزنند.

کد مطلب: 13438
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری