مدرسه خیرساز روستای قشلاق دوم قرچک به بهره‌برداری رسید
تاریخ انتشار : تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب.ظ
 
مدرسه خیری تعمییر و تجهیز شده مرحوم احمد لطفی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
 مدرسه خیرساز روستای قشلاق دوم قرچک به بهره‌برداری رسید

به گزارش ندای وارنا؛ مدرسه روستایی معرفت که از نطر امکانات  آموزشی و بهداشتی وضعیت مناسبی نداشت به همت و یاری خیر نیک اندیش خانم رفائیان تعمییر و تجهیز شد و به چرخه آموزشی در بخش مرکزی  و در روستای قشلاق دوم اضافه شد.

این مدرسه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال تجهیز شد و با حضور مدیر آموزش و پرورش ، اعضای شورای معاونین،  نماینده خیر نیک اندیش خانم افقی و مدیران مدارس روستایی به بهره برداری رسید.

غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش قرچک در این مراسم اظهار کرد: انسان سه کار مهم  را می‌توانند در طول زندگی انجام دهد که بعد از حیات هم جاری و باقی باشد.

وی ادامه داد: این سه کار مهم داشتن فرزند صالح، کاشتن درخت و نهال که مردم از میوه و سایه آن بهره مند می‌شوند و ایجاد عملی  ماندگار تعامل در مدرسه سازی انسان‌ها است.

مدیر آموزش و پرورش قرچک افزود: شهرستان قرچک یک شهرستانی نو پا است و نیاز به حضور خیران مدرسه ساز دارد که حضور آن‌ها در منطقه باعث شکوفایی در عرصه مدرسه سازی می‌شود.

بختیاری تصریح کرد: حضور خیران نیک اندیش در شهرستان قرچک باعث می‌شود تا مدارس بیشتری احداث شود وسر ریز جمعیتی تهران به شهرستان قرچک که باعث افزیش تراکم جمعیت دانش‌آموزی در شهرستان می‌شود را کاهش دهد که این مهم نیاز به حضور خیران و کادر مدرسه‌ساز دارد.

وی به اهمیت حضور مردم در عرصه و ایجاد شکوفایی در آن موضوع اشاره کرد و گفت: خیران نیک اندیش و بلند همت کشور به این نتیجه رسیده‌اند که ساختن آینده و تمدن یک کشور در سایه تعلیم و تربیت دانش‌آموز است که خیران در کشور به موضوع  ورود کردند و کارنامه درخشانی در این خصوص دارند.

مدیر آموزش و پرورش قرچک ابراز کرد: با حضور خیرانی که در شهرستان وارد شده‌اند اتفاقات خوبی رقم خورده است و نهضت مدرسه سازی در سال تحصیلی پیش رو آغاز شده و در اولین مدرسه تعمیر و تجهیز شده توسط خیر نیک اندیش رفائیان هستیم و خبرهای خوش درباره تجهیز و توسعه مدارس را خواهیم داشت.

بختیاری خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی پیش رو ۳ مدرسه تازه ساز و بیش از ۱۰ مدرسه تعمیر و تجهیز شده برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ و سال ۱۴۰۰ در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: شاداب سازی، تعمیر و تجهیز مدارس در آغاز سال تحصیلی روحیه دانش‌آموزان را به خاطر  امکانات بیشتر تقویت می‌کند که این امر توسط خیران در سال جاری محقق می‌شود.

کد مطلب: 9320
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری