تأکید مسئولان ورامین:
مدرسه سازی باید در اولویت باشد/ احیای مدارس فرسوده
تاریخ انتشار : مهر ۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۱ ب.ظ
 
بخشدار مرکزی، رئیس آموزش و پرورش و رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین بر احیای مدارس فرسوده این بخش تأکید کرده و گفتند: مدرسه سازی باید در اولویت باشد.
 مدرسه سازی باید در اولویت باشد/ احیای مدارس فرسوده

به گزارش ندای وارنا به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی ورامین، عصر پنج شنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ نشست تعیین تکلیف مدرسه خیّرساز روستای «خورین» از توابع بخش مرکزی شهرستان ورامین با حضور مصطفی حیدری بخشدار مرکزی، امیر محمدی رئیس آموزش و پرورش و معاونان و مشاورانش، علی خانی رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین، حاج اصغر میرزایی خیّر مدرسه ساز، شهراد سیاه منصوری رئیس و اعضای شورای روستا و سیدحسین حسینی دهیار«خورین» در محل دهیاری این روستا برگزار شد.

در این نشست، بحث هایی در خصوص تعیین تکلیف مدرسه خیّرساز این روستا انجام و بر ضرورت پیگیری هرچه سریعتر این پروژه و پرداخت خسارت توسط مجری طرح تأکید شد.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ورامین در این نشست گفت: مجموعه مدارس فرسوده بخش مرکزی باید با سرعت بهتر و بیشتری ترمیم و نوسازی شود، ضمن اینکه کمبودها به خصوص در زمینه احداث مدارس جدید نیز باید برطرف شود.
امیر محمدی مدرسه سازی را اولویت شهرستان ورامین دانست و افزود: وضعیت فعلی بسیاری از مدارس ما خوب نیست و باید با استفاده از پتانسیل های موجود در شهرستان و حتی استان تهران به بهبود این وضعیت کمک کرد.
نقش مهم خیّرین مدرسه ساز
بخشدار مرکزی شهرستان ورامین نیز در این نشست تأکید کرد: خیّرین مدرسه ساز نقش مهمی در ارتقای سطح علمی و آموزشی شهرستان و این بخش دارند.
مصطفی حیدری ادامه داد: بخشداری مرکزی برمبنای قانون، درخصوص مدارس فرسوده و احداث مدارس جدید عمل می کند و در مورد مدرسه خیّرساز خورین نیز علاوه بر پیگیری عملیاتی امور، معتقد است که ضرر و ضرر وزیان و خسارات وراده در سالهای اخیر باید از طریق قانونی عمل شود.
رئیس، اعضای شورا و دهیار روستای خورین نیز از تلاشهای بخشداری مرکزی و آموزش و پرورش شهرستان ورامین در این خصوص تقدیر کردند.
در پایان این نشست، حاضران از پروژه میدان ورودی روستای خورین بازدید کردند و دهیار و رئیس شورای روستا نیز توضیحاتی درخصوص این میدان، تملک ها و .. ارائه دادند.

کد مطلب: 2259
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری