مدیران شهرداری ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه‌کنندگان هستند
تاریخ انتشار : آذر ۱۴, ۱۳۹۷ ۹:۲۷ ب.ظ
 
شهردار قرچک تأکید کرد: مدیران شهرداری ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه‌کنندگان هستند.
 مدیران شهرداری ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه‌کنندگان هستند

به گزارش ندای وارنا؛در راستای اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع، سی‌امین جلسه ملاقات عمومی شهردار قرچک با شهروندان برگزار شد.
دیدار صمیمی محسن خرمی شریف شهردار با شهروندان برگزار و در این راستا شهروندان قرچکی بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با شهردار پرداختند.
محسن خرمی شریف در حاشیه این دیدار با اشاره به اهمیت و ضرورت برپایی جلسات ملاقات مردمی با مراجعه‌کنندگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم نعمتی الهی است که باید به‌درستی نسبت به ادای آن اقدام گردد و در همین راستا به‌صورت منظم و مستمر این برنامه‌ها برگزار می‌شود.
وی افزود: درب اتاق تمامی مدیران و مسوولان حوزه‌های مختلف شهرداری در تمامی روزهای هفته به روی شهروندان باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه‌کنندگان هستند.
این مدیر شهری تأکید کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت بروز هرگونه مشکل و عدم پاسخگویی مدیران و مسوولان حوزه‌های مختلف را به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری اطلاع دهند تا هر چه سریع‌تر به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود.
شهردار قرچک بیان داشت: درخواست‌های مردم عزیز قرچک جمع‌بندی خواهد شد و جهت بررسی و با نظر گرفتن تمامی جوانب اقدامات لازم جهت کاهش مشکلات صورت می‌گیرد.
گفتنی است در ملاقات عمومی امروز تعداد ۳۰ نفر از شهروندان قرچکی در محل دفتر شهردار ملاقات حضوری داشته از نزدیک به درخواست و مشکلات آن‌ها رسیدگی شد.
عمده مشکلات مردمی که در دیدار با شهردار قرچک مطرح شد، درزمینهٔ مسکن و شهرسازی، خلافی و پایان کار ساختمان، خدمات شهری، امور اداری، اشتغال، مالی و بدهکاران شهرداری بود که تا حدی این مشکلات مراجعه‌کنندگان بررسی شد و به واحد خای مربوطه ارجاع شد.

منبع :قرچک آنلاین

انتهای پیام/

کد مطلب: 6050
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری