معاون استاندار تهران:
مدیریت مطلوب اوقات فراغت جوانان مایه عزت و سربلندی کشور می‌شود
تاریخ انتشار : خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۲۹ ب.ظ
 
معاون استاندار تهران گفت: برنامه‌ریزی و مدیریت مطلوب اوقات فراغت جوانان می‌تواند مایه عزت و سربلندی کشور شود.
 مدیریت مطلوب اوقات فراغت جوانان مایه عزت و سربلندی کشور می‌شود

به گزارش ندای وارنا، هدایت‌اله جمالی‌پور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری با اشاره به این‌که کشور با نسلی جوان و پر تحرک مواجه است و در صورت سهل انگاری و غفلت تهدیدی برای کشور خواهد بود، اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان ظرفیت بسیار بزرگ و با اهمیتی است که اگر به نحو مطلوب مدیریت و ساماندهی شود می‌تواند مایه عزت و سربلندی کشور شود.

وی با اشاره به بیانات موکد رهبر معظم انقلاب در ارتباط با توجه به برنامه‌ریزی در امور جوانان و رسالت مهم برای مسئولان کشور افزود: غفلت از برنامه ریزی در امور جوانان تهدیدش بیشتر و مخرب‌تر از باقی تهدیدهاست و باعث میشود تا جوانان در دام معضلات اجتماعی از قبیل اعتیاد و سرقت گرفتار شوند.

معاون استاندار تهران با بیان این‌که شاه کلید حل معضلات و مشکلات کشور به‌ویژه جوانان حفظ روحیه همدلی و همزبانی در همه اقشار جامعه است، اظهار داشت: همدلی و هم‌زبانی به عنوان یک عنصر بزرگ برای غلبه بر دشمنان نظام، هم ظرفیت ساز است و هم در رسیدگی به امور جوانان ایجاد هم افزایی می‌کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری گفت: باور دولت تدبیر و امید بر اینست تا با اصلاح ساختار و ایجاد اشتغال و تجمیع ظرفیت‌های گوناگون در حوزه جوانان، این نسل پرتلاش و پویا را از آفت‌ها و معضلات اجتماعی صیانت کند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه دولت در مسیر رسیدگی به امور جوانان کشور با موانع و مشکلات جدی به خصوص در حوزه اعتبارات مالی مواجه است که امیدواریم با تدبیر لازم بزودی این مشکلات و موانع برطرف شود.

جمالی‌پور تولید وزارتخانه ورزش و جوانان را موجب ایجاد فاصله در حوزه تخصصی ورزش و جوانان برشمرد و عنوان کرد: باید تدبیری اندیشیده شود تا به هر یک از دو حوزه ورزش و جوانان به‌صورت یکسان پرداخته شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به امور جوانان از قبیل اوقات فراغت، اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان با انگیزه و روحیه بالا پرداخته شود، تصریح کرد: مسؤولین شهرستان ری با برگزاری جلسات کاربردی و پیگیری مصوبات ستاد رسیدگی به امور جوانان و با استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان مجدانه در رفع مشکلات جوانان کوشا باشند.

بر پایه این گزارش، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و مسئولان ادارات مربوطه در تالار خدمت فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

کد مطلب: 656
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری